برگزاری جلسه شورای سیاست گذاری صنعت خودرو در ایران خودرو با حضور وزیر صنعت

برگزاری جلسه شورای سیاست گذاری صنعت خودرو در ایران خودرو با حضور وزیر صنعت
جلسه شورای سیاست گذاری صنعت خودرو با حضور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت و رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در شرکت ایران خودرو برگزارشد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش ایکوپرس، همچنین امروز بیست و ششم اسفندماه سالن رنگ تمام رباتیک ایران خودرو با حضور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت به بهره برداری رسید.

در ادامه بازدید مهندس محمد شریعتمداری و هیات همراه از خطوط تولید شرکت ایکاپ انجام شد.
برگزاری جلسه شورای سیاست گذاری صنعت خودرو در ایران خودرو با حضور وزیر صنعت
رونمایی از کتاب گزارش عملکرد پایدار و مسئولیت اجتماعی شرکت ایران خودرو

کتاب گزارش عملکرد پایدار و مسئولیت اجتماعی شرکت ایران خودرو در سال ۹۵ طی مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو و اصحاب رسانه امروز در سالن اجتماعات ساپکو رونمایی شد.

هدف از انتشار این کتاب که برای نخستین بار در صنعت خودرو کشور منتشر می‌شود، ارایه گزارشی از اقدامات، برنامه‌ها و طرح‌های انجام شده از سوی شرکت ایران خودرو در حوزه ایفای وظیفه مسئولیت اجتماعی در بازه زمانی ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵ است.

همچنین این کتاب تشریح کننده راهبردها، برنامه‌ها و عملکرد شرکت در مدیریت یکپارچه ابعاد اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی مرتبط با فعالیت این سازمان است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مقدمه این کتاب آورده است: ایران خودرو یک خانواده به وسعت ایران است و هدف ما این است که خانواده بزرگ ایران خودرو در مسیر توسعه پایدار پیش رود و رسالت خود را برای حفظ و ارتقای پایداری اقتصادی و اجتماعی و زیست‌محیطی کل کشور ایفا کند.
برگزاری جلسه شورای سیاست گذاری صنعت خودرو در ایران خودرو با حضور وزیر صنعت
مهندس هاشم یکه زارع اضافه کرد: تبیین مسئولیت پذیری شرکت ایران خودرو، ارکان اصلی مدیریت مسئولانه کسب و کار، تعاملات مسئولانه با مشتریان، مسئولیت پذیری شرکت ایران خودرو در قبال منابع انسانی، جامعه، محیط زیست، تعامل و همکاری ایران خودرو با دانشگاه ها و مراکز علمی برخی از عناوین مهم این گزارش به شمار می‌رود.

این برای نخستین بار است که در صنعت خودور کشور مستندسازی و گزارش عملکردی در حوزه مسئولیت اجتماعی تدوین و منتشر می‌شود. گزارشی که در آن، شرکت ایران خودرو به تشریح راهبردها و برنامه‌ها و عملکرد این شرکت در نتیجه برخی از برنامه‌ها و عملکردهای ارایه شده مرتبط با بازه زمانی ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵ می‌پردازد.

رونمایی از این کتاب، بهانه ای است تا نخستین بار در حوزه صنعت، معدن و تجارت، الگوی مسوولیت اجتماعی به عنوان یکی از الگوهای نوین کسب و کار اشاعه یابد. ضرورت این اقدام در راستای رویکرد مسوولانه وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به حوزه اجتماعی و متضمن هموارسازی مسیر توسعه کشور است.

کمک به تولید در بودجه سال ۹۷

عزیز اکبریان در آیین رونمایی از کتاب گزارش عملکرد پایدار و مسئولیت اجتماعی شرکت ایران خودرو در سال ۹۵ که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیران شرکت های خودروساز کشور برگزار شد، گفت: خودروسازی امانت مردم این کشور است که به دستان دولت، مجلس و خوروسازان سپرده شده است.

وی اظهار داشت: اصلاحیه قانون کسب و کار، رفع موانع تولید و مشوق های صادراتی از جمله مصوبات در دست بررسی مجلس است که در راستای این امانتداری در خانه ملت انجام می شود.

وی در ادامه وظیفه دولت را برای حفظ این امانت، نظارت و حمایت عنوان کرد و افزود: وزیر پیشین صنعت و معدن زیرساخت های بسیاری را در زمینه صنعت احیاء کرد و امروز دکتر شریعتمداری نیز با پیگیری، همت و زمانی که می گذارند، به حق موفقیت های زیادی را برای صنعت کشور به ارمغان آورده اند.

اکبریان خودروسازان را سومین امانتداران این صنعت برشمرد و خاطرنشان کرد: ما در کشور هر جا که خواسته ایم به اهداف مورد نظر دست پیدا کرده ایم و در صنعت نیز باید به فناوری های روز دنیا برسیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با همت بالا می توانیم در سال آینده هم در کیفت خودروهای تولیدی و هم در تیراژ تولید به جایگاه مناسبی دست پیدا کنیم.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.