برلیانس V7، رقیب تازه‌ ای برای SUV های بازارهای چین

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

برلیانس وی ۷ جدید در واقع نسخه هفت سرنشین SUV برلیانس وی ۶ است. هر دوی این خودروها از پلتفرم و موتورهای مشابهی بهره می‌برند و بیشتر قسمت‌های داخلی و بیرونی آن‌ها به صورت مشابهی طراحی شده اما برلیانس وی ۷ برای جای دادن دو صندلی بیشتر در خود، اندکی نسبت به برلیانس وی ۶ بلندتر است.نخستین اسپای شات‌ها نشان می‌دهند که این خودرو دارای قوس چرخ‌های مشکی و یک پنجره مشبک بزرگ است که مطمئنا براق خواهد بود.
موتور این خودروها نیز در نوع خود بسیار جالب است، برلیانس وی ۷ از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر با توان تقریبی ۲۰۴ اسب بخار به همراه یک گیربکس دستی ۶ سرعته و یا یک گیربکس دوکلاچه هفت سرعته اتومات بهره خواهد برد، اما بعید نیست که یک نسخه پلاگین هیبرید از این خودرو نیز به زودی به بازار عرضه شود.

برلیانس V7، رقیب تازه‌ای برای SUV های بازارهای چین

برلیانس وی ۷ و وی ۶ به احتمال زیاد در ماه آینده به بازار خودروی چین عرضه خواهند شد و قیمت آن‌ها نیز از ۱۵۰ هزار یوان آغاز می‌شود.

برلیانس به تازگی به طرح‌های بی‌نظیری دست یافته و برلیانس وی ۷ واقعا دارای ظاهری زیبا و منحصربفرد خواهد بود. طراحی یک پنجره مشبک بزرگ و قرار دادن آرم این SUV درست در قسمت میانی جلوی خودرو، ایده بسیار خوبی بوده که جلوه بی‌نظیری به این خودرو بخشیده است.
منبع چرخان

برلیانس V7، رقیب تازه‌ای برای SUV های بازارهای چین

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.