بررسی اجمالی شاهزاده کره‌ای، G90 سدانی از هر جهت لوکس

بررسی اجمالی شاهزاده کره‌ای،G90سدانی از هر جهت لوکس
با وجود رقبایی به شدت پیگیر مانند Mercedes-Benz S-class و BMW Series 7، مدل Genesis G90 همان فضای داخلی،همان راحتی و همان حس لوکس بودن را با قیمتی قابل دسترس تر ارائه می‌کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

مدل G90 رانندگی راحتی محوری را ارائه می‌کند که شاید ضربان قلب هر راننده‌ای را بالا نبرد اما رانندگی پرشوری را برایتان فراهم خواهد کرد. سفرهای بلند مدت با G90 خسته کننده نیست.حتی ارزانترین مدل G90 که به سختی می‌توان آن را مدل پایه نامید،با موادی خوش کیفیت پر شده و لیست بلندبالایی از تجهیزات ارائه می‌کند که برندهای دیگر آن‌ها را به عنوان آپشن سفارشی در اختیارتان قرار می‌دهند.
نقاط قوت: قیمت مناسب،سواری راحت،موتور نرم و بی صدا
نقاط ضعف: فرمان پذیری به شدت آرام،کمبود راه‌های اتصال،کم زرق و برق به نسبت به رقبا

موارد جدید در مدل ۲۰۱۸:
بررسی اجمالی شاهزاده کره‌ای،G90سدانی از هر جهت لوکس


برند Genesis امسال از برند مادر جدا شد و برای جشن گرفتن این موضوع تعداد متعددی امکان جدید به پرچمدار سدانش یعنی G90 اضافه کرده است.
چراغ‌های جلو LED چرخان سر پیچ‌ که در تمامی مدل‌ها استاندارد هستند و CD/DVD پلیر که درون جعبه داشبورد جاسازی شده است.برترین مدل G90 تنها با موتور ۵.۰ لیتری و V8 همراه است که حال در مدل ۲۰۱۸ با سیستم سرگرمی برای صندلی های عقب همراه شده که شامل دو صفحه نمایش ۱۰.۳ اینچی کیفیت بالاست که در پشت صندلی‌های جلو جاسازی شده است.

مدل‌های و آپشن‌های قابل سفارش در G90:
دو نوع موتور در G90 قابل سفارش است که ما مدل ۳.۳ لیتری و V6 را در مقابل ۵.۰ لیتری V8 پیشنهاد میکنیم که تقریباً قدرتی یکسان و عملکردی مشابه دارند و در عین‌حال مصرف کمتری هم دارد.
انتخاب مدل ۳.۳ لیتری که Genesis آن را مدل پایه نامیده‌است به همراه آرایش دیفرانسیل عقب قیمتی حدود ۶۹.۳۲۵ دلار خواهد داشت که موارد زیر را شامل می‌شود:
-صندلی‌های سردشونده و گرمشونده
-صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی لمسی به همراه سیستم ناوبری
-کروز کنترل سازگار و سیستم نگهداری بین خطوط


چهارچرخ متحرک رقمی بالغ بر ۲۵۰۰ دلار به قیمت خودرو خواهد افزود و حتی در این صورت هم باز فاصله قیمتی زیادی با رقبا خواهد داشت درحالی که تقریباً میزان مشابهی از لاکچری را ارائه میدهد.

موتور و گیربکس:
بررسی اجمالی شاهزاده کره‌ای،G90سدانی از هر جهت لوکس
موتور V6 دو توربو مدل ارزانتر به نسبت V8 تنفس طبیعی است.هیچکدام شتاب خارق‌العاده ای دربر ندارند و هر دو مدل ساکت و روان هستند.
مدل V6 با ۳۶۵ اسب بخار قدرت ،شتابی مشابه مدل تنفس طبیعی V8 با ۴۲۰ اسب بخار قدرت ارائه میکند که هر دو با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همراه هستند که به صورت دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ متحرک قابل سفارش هستند.
ما دلیل پرداخت مبلغ اضافه برای موتور V8 و غیر اقتصادی G90 را درک نکردیم،مگر اینکه رفتار سنتی موتور تنفس طبیعی و صدای متمایزش مدنظر شما باشد.
بررسی اجمالی شاهزاده کره‌ای،G90سدانی از هر جهت لوکس
گروه مستند اسب بخار
سیاوش مرادی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.