با کیفیت ترین کراس اوورهای 100 میلیون تومانی

با کیفیت ترین کراس اوورهای 100 میلیون تومانی
طبق گزارش شرکت ISQI، از نظر مالکان خودروها در شش ماهه اول سال جاری، کیفیت خودروهای تولیدی و وارداتی سنجیده شده است و می توانید این گزارش و جدول های آن را در خبرهای قبلی مطالعه نمایید.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

در راستای این گزارش رسمی، حال به سراغ تحلیل برخی از سوژه های موجود در دل این جدول ها رفته ایم. طبق عددهای به دست آمده از نظرسنجی کیفی، هایما S7 توربو به عنوان با کیفیت ترین کراس اوور رده قیمتی ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان شناخته می شود. این خودرو نمره ۷۴۷ را به دست آورده و جالب اینجاست که هایما S7 معمولی از نگاه مالکان، در جمع بندی کلی بی کیفیت ترین کراس اوور رده قیمتی ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان است. بعد از آن بی وای دی S6 با نمرده ۷۴۳ به عنوان دومین کراس اوور با کیفیت این بازه شناخته می شود. همچنین جک S5 دنده ای نیز با نمره ۷۳۸ در جایگاه سوم این گروه قرار دارد. بعد از آن چری تیگو۵ با نمره ۷۳۵ در جایگاه چهار کراس اوورهای بازه ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان است و جک S5 اتوماتیک با نمره ۷۳۴ در مقام بعدی است. ام وی ام X33S اتوماتیک نیز تنها ۷۱۵ نمره به دست آورده در جایگاه ششم قرار دارد و در نهایت هایما S7 معمولی با نمره ۷۱۳ به نشان آخر رسیده است.
اگر این گزارش را بر مبنا رده قیمتی ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان در نظر بگیریم، مجددا هایما S7 توربو، بی وای دی S6 و جک S5 دنده ای به عنوان با کیفیت ترین ها شناخته می شود.
توجه داشته باشید که این گزارش بر مبنا قیمت ها و نظرات مشتریان در شش ماهه اول سال جاری تهیه شده است. حال باید منتظر ماند و دید که با توجه به افزایش قیمت این خودروها، وقتی کراس اوورهای نام برده به بازه قیمتی بالاتری کوچ می کنند تا چه حد می توانند در جلب رضایت مشتریان در بحث کیفیت موفق ظاهر شوند. اما آن چیز که به احتمال زیاد ثابت می ماند، ترتیب کیفیت کراس اوورهای چینی در کنار هم از نظر مالکان است.
باید تاکید ویژه داشت که این رتبه بندی ها بر مبنا نظر مالکان خودروها به دست آمده و احتمال آن زیاد است که در تحقیقات و آزمایش های رسمی، نتایج متفاوتی دیده شود. طبق خبرهای تحلیلی قبلی در خصوص این گزارش ISQI، خدمات فروش و پس از فروش شرکت های عرضه کننده و همچنین میزان توانایی فنی (که هیچ ارتباطی به بحث کیفیت ذات خودروها ندارد) باعث می شود تا مشتریان در راستای رضایت از خرید خود کیفیت خودرو را هم مناسب و ایده آل اعلام کنند.

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.