با نمایشگاه مجازی کولئوس آشنا شوید

با نمایشگاه مجازی کولئوس آشنا شوید
بعد از موفقیت نمایشگاه مجازی رنو تلیسمان در ایران، شرکت رنو پارس با همکاری نگین خودرو طرح کاملتری را برای معرفی همه جانبه کولئوس ترتیب داده است.
این طرح که به نمایشگاه مجازی رنو کولئوس با Virtual Showroom معروف است، از ابتدای این هفته فعال شده است و استفاده آن برای تمام افراد رایگان خواهد بود. در این طرح جالب، شما با کلیک بر روی بنرهای تبلیغاتی این شرکت که در صفحه اصلی سایت اسب بخار هم قرار دارد می توانید وارد وبسایت این نمایشگاه مجازی شوید. بعد از آن شما با پنل ثبت نام و ورود به سامانه طرف هستید که اطلاعات خود را برای ثبت نام در آن تکمیل می نمایید. بعد از انجام فرایند ثبت نام، سیستم زمان پخش زنده برنامه را به شما اعلام می کند و با توجه به شرایط خود، سانس پخش نمایشگاه مجازی رنو کولئوس را برای خود انتخاب می کنید. باید دقت داشته باشید که از ابتدا زمان اعلام شده، برنامه پخش می شود و کارشناسان رنو به صورت مستقیم برای پاسخگویی به سوال های شما آماده هستند. بعد از انتخاب زمان پخش، لحظه شمار آغاز تور مجازی کولئوس بر روی سایت فعال می شود و از طریق ایمیل و پیامک تکمیل فرایند ثبت نام به شما اعلام خواهد شد.
وقتی که برای تماشای ویدئوی حدود ۹ دقیقه دوباره به سایت مراجعه می کنید، می توانید بررسی رنو کولئوس را در چهار آب و هوای ایران با تصاویر کم نظیر ببینید و با عملکرد تمام آپشن های این خودرو به صورت تصویری آشنا شوید. همچنین امکان این وجود دارد که در حین پخش فیلم، تمام سوال های خود را صورت عمومی بپرسید و کارشناسان رنو در لحظه جوابی کامل را برای شما ارسال می کنند.
بعد از تجربه خوب نمایشگاه مجازی رنو تلیسمان، امروز شاهد آن هستیم که از این اتفاق برای کولئوس هم استقبال شده است. بدیهی است که چنین اتفاقی در ایران برای اولین بار توسط رنو رقم خورده است و توانسته نظر بسیاری از کاربران فضای مجازی را به سمت خود بکشد. اگر شما هم تمایل به شرکت در تور نمایشگاه مجازی رنو کولئوس دارید، می توانید با مراجعه به صفحه اصلی سایت اسب بخار و کلیک روی بنر بالای سایت، در این سامانه به صورت رایگان ثبت نام کنید.
امروزه بسیاری از مشتریان جهانی کمپانی ها با شیوه های نوین اطلاعات خود در خصوص یک محصول به دست می آورند که نمایشگاه مجازی یکی از این خلاقیت های کمپانی های بزرگ خودروسازی است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.