بالاترین میزان رضایتمندی برای مشتریان پورشه

سود 17هزار دلاری پورشه از فروش هر مدل
طبق جدید ترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI معین موتور نماینده رسمی پورشه در ایران موفق شده است تا رتبه اول رضایتمندی مشتریان در حوزه خدمات بعد از فروش را کسب کند.
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بعنوان نهاد رسمی بررسی کننده کیفیت خدمات در ایران هر فصل کیفیت خدمات ارائه شده توسط خودروسازان و همچنین وارد کنندگان خودروً را در دو حوزه میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش و همچنین خدمات بعد از فروش ارزیابی مَی کند.
طبق آخرین گزارش منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استادارد ایران ، در بخش خدمات بعد از فروش خودروً معین موتور در میان تمامی وارد کنندگان و تولید کنندگان خودروً با کسب ٧٧۶ امتیاز در رتبه نخست میزان رضایتمندی مشتریان قرار گرفته است. در رتبه دوم ایرتویا با ٧۶٢ امتیاز و در رتبه سوم أطلس خودروً با ٧۴٩ امتیاز قرار گرفته است . این در حالی است که از نظر شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران امتیاز أیده آلِ در بخش خدمات ٧۵٠ است و بدین ترتیب تنها معین موتور و ایرتویا موفق شده اند تا امتیازی بیش از نمره هدف گذاری شده کسب کنند . در رتبه چهارم و پنجم مَیزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات بعد از فروش هم آسان موتور و ایران خودروً قرار گرفته اند.
لازم به ذکر است در رتبه بندی نهایی سال ١٣٩۵ نیز معین موتور با کسب ٧٨٩ امتیاز بالاترین رتبه رضایتمندی مشتریان در سال گذشته را به خود اختصاص داد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.