بازگشت لیفان 620 به خط تولید

لیفان 620
لیفان ۶۲۰ به عنوان یک سدان خانوادگی چینی، مدت ها بود که از خط تولید کرمان موتور خارج شده بود و شنیده ها حاکی از آن بود که بزودی نسل جدیدی از خودروهای لیفان جایگزین ۶۲۰ می شود. لیفان ۶۲۰ در سال ۹۴ هیچ تولیدی نداشته است. اما با توجه به آمار تولید ماهانه، این خودرو در مهر ماه ۱۳۹۵ با تولید ۲۷۶ دستگاهی به خط تولید بازگشته است.
لیفان ۶۲۰ با موتور ۱.۶ لیتری و ۱.۸ لیتری به بازار ایران عرضه شد و توانست نظر بخشی از خریداران را به سمت خود بکشاند. روزهای آخر تولید این خودرو، قیمت آن در بازار آزاد تا ۴۶ میلیون تومان تعیین می شد. ولی با گذشت زمان و قطعی شدن پایان تولید ۶۲۰، نظر بازار به سمت خودروهایی چون دنا و ام وی ام ۵۵۰ رفت و تا حدی بازار کارکرده لیفان ۶۲۰ متزلزل شد.
آمار تولید کرمان موتور
هنوز شرکت کرمان موتور خبری مبنی بر فروش و تولید لیفان ۶۲۰ اعلام نکرده است. از طرفی تصویری از خودروهای تولید مهر ماه منتشر نشده است که خبرهای بیشتری را به ما اعلام کند. کمپانی لیفان چین چند وقت پیش نسخه ای فیس لیفت از ۶۲۰ را به بازار معرفی کرد. ولی معلوم نیست که کرمان موتور کدام مدل را مونتاژ کرده است و چه برنامه ای برای این خودرو دارد. تنها منبع برای تایید خبر تولید مجدد لیفان ۶۲۰، لیست تولید هفت ماهه نخست سال ۹۵ بوده که توسط انجمن خودروسازان منتشر شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.