بازداشت 3 نفر از متخلفان واردات غیر قانونی خودرو

بازداشت 3 نفر از متخلفان واردات غیر قانونی خودرو

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بازداشت عوامل متخلف در واردات بیش از ۶۴۰۰ خودرو خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نادر قاضی پور، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخبار پیرامون واردات غیر قانونی ۶۴۰۰ خودرو اظهار کرد: جزئیات گزارش اعمال «ماده ۲۳۶ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس» درباره واردات و تخلف در ثبت سفارش خودرو به کشور که با همکاری کمیسیون صنایع و معادن و همچنین اصل ۴۴ تدوین شده بود در اختیار هیئت رئیسه قرار گرفت.

وی افزود: سازمان بازرسی با تشکیل پرونده به پیگیری این امر پرداخت که به موجب آن ۳ نفر از متخلفان کلان در این بخش بازداشت و سه نفر دیگر نیز برای مراجعه به مقامات قضایی احضار شده اند، در این بین یک نفر از متخلفان که از کارکنان رسمی دولتی بوده است نیز متواری و تحت پیگرد قانونی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: این افراد از درون وزارت خانه و سازمان تجارت بوده اند که با دسترسی به اطلاعات دقیق و امکانات ویژه توانسته اند به این اقدام دست ببرند. به قول معروف سیب را کرم از درون می خورد.

وی با تاکید بر این که این موضوع برای قوه قضائیه باید بسیار حائز اهمیت باشد گفت: علاوه بر پیگیری های جدی قوه قضائیه و دستور اکید ریاست جمهوری برای مجازات این متخلفان، مجلس نیز به عنوان پشتوانه ملت و دولت در این امر استمرار می ورزد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.