بازار BYD S6 تثبیت شد

اولین تست بلند مدت BYD S6 برگزار شد
شرکت خودروسازی کارمانیا که از اواخر سال ۹۵ عرضه و مونتاژ بی وای دی S6 را در ایران آغاز کرده است، بعد از تنها پنج ماه فروش تثبیت قیمت اولین محصول مونتاژی اش را در بازار آزاد تجربه می کند. این خودرو که در کارخانه قیمتی کمتر از ۹۹ میلیون تومان را دارد، در حال حاضر در بازار آزاد با بهای ۱۰۴ تا ۱۰۷ میلیون تومان معامله می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این در حالی است که نسخه های کارکرده این خودرو هم افت قیمت را با توجه به قیمت بازار آزاد تجربه می کنند. به شکلی که نسخه های حدود ۴ هزار کیلومتر کارکرد S6 در بازار آزاد با مدل ۹۵ قیمتی حدود ۹۹ تا ۱۰۲ میلیون تومان را دارد. نسخه های که کارکرد بیش از این عدد را دارند، حداقل با بهای ۹۵ میلیون تومان معامله می شوند. هنوز در بهای کارکرده نسخه های ۹۶ این خودرو در بازار آزاد قیمت گذاری نشده است. ولی یکی از نکات مهم در مورد S6 این است که توانسته رضایت حداکثری مالکان را به خود اختصاص دهد و در کارکردهای پایین کسی را مجبور به فروش نکرده است. از جهات دیگر می توان BYD S6 را یکی از خودروهای پرسود در بازار دانست که این روزها برخی به خاطر سرمایه گذاری به سراغ آن می روند. زیرا شرکت خودروسازی کارمانیا زمان تحویل خودروهای خود را به روز کرده و بدون تاخیر S6 را به مشتری تحویل می دهد. همچنین با توجه به سود مشارکت و اختلاف قیمت بازار آزاد، S6 حاشیه سود به نسبت زیادی را به خود اختصاص داده است.
بدین ترتیب می توان نتیجه گرفت که جایگاه بی وای دی S6 به عنوان یک خودرو تازه وارد در بازار ایران تثبیت شده است و نمی توان این خودرو را در بازار ناشناخته نامید. شرایط فروش جدید و از طرفی استقبال خوب مشتریان نشان می دهد که این خودرو کراس اوور با تمام قابلیت های خود محبوبیت خوبی را بدست آورده و تا حدی نسبت به برخی رقبا مطمئنتر در میان خریداران شناخته می شود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.