ایکس33 اِس فاتح رقابت های فوتسال جام رمضان شد

ایکس33 اِس فاتح رقابت های فوتسال جام رمضان ش

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

شب گذشته و در چهارمین شب برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان شرکت مدیران خودرو چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی بایکدیگر به رقابت پرداختند و نهایتا تیم های برتر مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیران خودرو، شب گذشته با برگزاری رقابت‌های جذاب و نفس‌گیر چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی با یکدیگر به رقابت پرداختند و تیم های اول تا سوم مشخص شدند. بر این اساس تیم ایکس۳۳ اس- B با کسب بهترین عملکرد تیمی و با نتیجه ۲ بر ۱ از مصاف تیم تیگو ۵- A گذشت و به جایگاه نخست دست یافت. همچنین در مسابقه رده بندی تیم تیگو ۵ –B نیز در ضربات پنالتی تیم ایکس۲۲-C را مغلوب کرده تا در جایگاه سوم بایستد. جناب آقای شو معاونت کل فروش شرکت مدیران خودرو نیز برای تماشای این بازی ها حضور داشتند و در پایان ضمن تشکر و قدردانی برای حضور و انجام رقابت جدی اعضای باشگاه با اشاره به بازی های پیش روی تیم ملی ایران طی روزهای آتی در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ، برای تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت کردند و جوایز تیم برتر را اهدا و از آنها قدردانی کردند.

این دوره از رقابت ها با حضور ۱۶۰ نفر از دارندگان خودرو های شرکت مدیران خودرو و در قالب فعالیت های باشگاه مشتریان طی چهار روز از روز شنبه ۱۹ خرداد آغاز شده بود و تا سه شنبه ۲۲ خرداد ادامه داشت. نکته قابل توجه در طول انجام این رقابت ها آشنایی بیش از پیش اعضا با یکدیگر و شور و هیجان و همچنین درخواست اعضای باشگاه هواداران برای برگزاری بیشتر اینگونه فعالیت ها بود.

شرکت مدیران خودرو سعی دارد تا با فعالیت های مختلف در باشگاه هواردان ضمن ایجاد پویایی لازم در بین خریداران محصولات شرکت، ارتباط خود را با مشتریان به هر شکلی حفظ کرده و از نظرات مختلف آنها مطلع و نسبت بهبود ارتباط خود با مشتریان اقدام لازم را انجام دهد. همچنین شرکت مدیران خودرو جمعه ۲۵ خرداد طی یک تور ورزشی-سیاحتی برندگان قرعه کشی سفر به روسیه را راهی این سفر خواهد کرد تا ضمن حضور در ورزشگاه سن‌پترزبورگ و تماشای مسابقه ایران و مراکش از جاذبه های دیدنی این شهر و شهر مسکو بازدید کرده و از سفر با مدیران خودرو را تجربه کرده باشند. علاقه مندان میتوانند با مراجعه به وبسایت رسمی شرکت مدیران خودرو از روند راهیابی تیم های برتر به مرحله پایانی و نتایج کسب شده مراجعه نمایند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.