اینفینیتی Q50 مدل 2018 این بار در ژاپن تولید خواهد شد!

اینفینیتی Q50 مدل 2018 این بار در ژاپن تولید خواهد شد!
اینفینیتی Q50 مدل ۲۰۱۸ که قرار است پایش در تابستان امسال به ایالات‌ متحده باز شود، از طراحی خارجی متفاوتی شامل جلوپنجره‌ای جدید و چراغ‌های عقب LED باریک‌تری بهره می برد که تداعی‌گر الهام گیری آن از Q60 کوپه است. هرچند که این سدان دوست داشتنی، نشانه‌هایی را در طراحی خود دارد که تنها مختص اوست و همین هم به جذابیت بیش از پیش آن کمک شایانی می‌کند.
به گزارش چرخان،این مدل که کارهای مربوط به طراحی آن در ایالات متحده صورت گرفته است، در نمایندگی ژاپن این کمپانی واقع در شهر توچیگی تولید خواهد شد.
سپرهای جلوی اینفینیتی Q50 Sports و Q50 Red Sport 400 به گونه‌است که ظاهری هرچه مهاجم‌تر و خشن‌تر را بدان می‌بخشد. از سایر ویژگی‌های ظاهری آن نیز می‌توان به آینه‌هایی با قاب مشکی، دیفیوزر عقب و چرخ‌های آلیاژ آلومینیوم ۱۹ اینچی اشاره کرد. البته طراحان از فضای داخل کابین نیز غافل نشده‌اند و با افزودن فرمانی جدید، دستگیره‌ی دنده اسپرت‌تر و نیز مواد نرم دور پنل، جلوه بیشتری به آن بخشیده اند. چوب و کروم جلا خورده‌ای که در بخش‌های مختلفی به چشم می‌خورند نیز به تحقق هرچه بیشتر این هدف کمک کرده‌اند.
اینفینیتی Q50 مدل 2018 این بار در ژاپن تولید خواهد شد!
انواع مختلفی از موتورها نیز برای اینفینیتی Q50 در دسترس خواهد بود. هرچند که به طور پیشفرض، با موتور دو لیتری توربو شارژ چهار سیلندری با قدرت ۲۰۸ اسب بخار و گشتاور ۳۴۹ نیوتون ‌متر عرضه خواهد شد. اما انواع دیگری من جمله یک موتور ۳ لیتری خورجینی V6 با توربویی دوگانه و توان خروجی ۳۰ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتون ‌متر و نیز مدل دیگری با توان خروجی ۴۰۰ اسب بخار و گشتاور ۴۷۴ نیوتون‌ متر، قابل استفاده خواهند بود.
همچنین مشتری‌ها می‌توانند موتوری V6 هیبریدی ۳.۵ لیتری را نیز برای این گل سر سبد اینفینیتی سفارش دهند که در کنار یک موتور الکتریکی کوچک، توانی معادل ۳۶۰ اسب بخار را در عین مصرف سوخت و آلودگی کمتر تولید می‌کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.