اپتیما هیبرید، راهی برای جذب مشتری بیشتر

اپتیما هیبرید، راهی برای جذب مشتری بیشتر
در اکثر نقاط جهان، خودرویی هیبریدی قیمتی بالاتر نسبت به نسخه تک سوز بنزینی یا دیزلی دارد. ولی داستان در ایران فرق می کند. خودرویی هیبریدی است که ارزان تر از نسخه های دیگر معالمه می شود. دلیل آن هم، تعرفه کمتر واردات نسبت به نسخه بنزینی بوده و باعث شده قیمت تمام شده خودرو منصفانه تر در نظر گرفته شود و مشتریان به سمت این خودروها بیایند. آمدن خودروهای هیبرید در ایران باعث شده تا مردم استقبال خوبی از این خودروها داشته باشند و اعتماد بیشتری به خودروی برقی- بنزینی کنند. کمری هیبرید را می توان به عنوان خودرویی شناخت که با آمدنش نظر بسیاری را در مورد این فناوری در ایران عوض کرد و با قیمت گذاری خوب آن، فروش خوبی را برای برند تویوتا در ایران ساخت.
اپتیما هیبرید، راهی برای جذب مشتری بیشتر
تجربه کمری هیبرید می توان برای هر برند و شرکتی در ایران استفاده شود. حال که قرار است کیا اپتیما JF به خیابان های کشور بیاید، شاید بد نباشد که نسخه هیبرید آن هم در ایران معرفی شود. در حالی که اپتیما ۲۰۱۶ با اتاق JF، در بازار با قیمتی بین ۱۷۲ تا ۱۸۷ میلیون تومان پیش فروش می شود، می توان با عرضه نسخه هیبرید قیمتی مناسب تر را به مشتریان اعلام کرد که در کنار کاهش آلودگی هوا، استقبال بیشتری از این خودروها بشود. نسخه هیبریدی اپتیما ۲۰۱۶ با توانی در محدوده ۱۹۰ تا ۲۰۰ اسب بخار عرضه می شود که طبق اعلام برخی منابع، ۱۹۳ اسب بخار قدرت خروجی این موتور است.
اپتیما هیبرید، راهی برای جذب مشتری بیشتر
این توان به کمک یک موتور الکتریکی و یک موتور دو لیتری تولید می شود. در برخی از نسخه های این خودرو، امکان شارژ با برق شهری فراهم است و باعث شده تا کارایی بیشتر این خودرو در شهری مانند تهران بیشتر احساس شود. استهلاک کم، عمر بالای قطعات، سواری نرم و کم مصرف، کاهش سر و صدای سیستم فنی در اتاق، کاهش هزینه های سوختی، آلایندگی کم، معاف بودن از قوانین طرح ترافیک و… از جمله امکانات خودروهای هیبرید است. با توجه به اینکه کیا اپتیما در ایران خودرویی محبوب به حساب می آید، در صورت عرضه نسخه هیبریدی شاهد استقبال خوب مردم این خودرو خواهیم بود. قرار است اتاق JF با پیشرانه هیبریدی با مدل ۲۰۱۷ به بازار جهانی عرضه شود.
روزنامه دنیای خودرو- حسین دلاور

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.