اولین همایش بی وای دی سواران برگزار شد

اولین همایش بی وای دی سواران برگزار شد
شرکت خودروسازی کارمانیا که چند ماهی است تحویل بی وای دی S6 مونتاژی را در بازار ایران آغاز کرده است، روز گذشته شاهد اولین همایش مالکین خودروهای S6 در پارک پردیسان تهران بود. مدیران ارشد کارمانیا هم این فرصت را غنیمت دانستند و در جمع مالکان خودروهای S6 حاضر شدند. در این برنامه که مدیران بازاریابی، روابط عمومی و خدمات پس از فروش حضور داشتند، به سوالات مشتریان در خصوص خودروهای بی وای دی و سیاست های کارمانیا پاسخ دادند.
مالکان S6 که چند ماهی است تجربه رانندگی به نسبت کاملی را با آن را دارند، از کیفیت خودروهای خود راضی بودند و عملکرد S6 رضایت حداکثری را برایشان داشته است. در این مراسم که تعداد قابل توجهی از S6 سواران تهرانی حضور داشتند، برخ مشتریانی خود را از شهرهای اطراف برای شرکت در اولین گردهمایی بی وای دی سواران به پارک پردیسان رسانده بودند. نمایندگان شرکت خودروسازی کارمانیا که در این مراسم حضور داشتند، از خدمات گسترده این شرکت برای مشتریان خود گفتند که در حال حاضر ناوگان مجهزی با مشارکت شرکت های خدمات جاده ای برای امدادرسانی با بی وای دی سواران تجهیز شده است.
اولین همایش بی وای دی سواران برگزار شد
همچنین وجود ارتباط مستقیم مالکان S6 با کارشناسان فنی شرکت باعث شده تا در هر زمانی با وجود هر مشکل، بتوانند مشاوره دقیق و اصلولی را دریافت کنند. این مراسم که حدود سه ساعت به طول انجامید، در آخر با عکس های یادگاری ماکلان بی وای دی به پایان رسید.
کارمانیا در حال حاضر بی وای دی S6 را روی خط مونتاژ خود در ارگ جدید بم دارد و بزودی بی وای دی F3 را هم به این خط می آورد. همچنین این شرکت برنامه دارد تا در سال ۹۶ به غیر از دو خودرو مونتاژی، دو محصول وارداتی از بی وای دی را هم به ایران معرفی کند. سانگ، تانگ، S6 و F3 جدید جز خودروهایی هستند که سبد محصولات بی وای دی و کارمانیا را در سال ۹۶ تشکیل می دهند.
اولین همایش بی وای دی سواران برگزار شد
عکس ها: عرفان حمیدی

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.