اولین نمایشگاه مرکزی خودروسازان بم و جیلی در تهران افتتاح شد

اولین نمایشگاه مرکزی خودروسازان بم و جیلی در تهران افتتاح شد

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

نخستین نمایشگاه مرکزی عرضه خودروهای جیلی در تهران با حضور مدیرعامل و مدیران شرکت خودروسازان بم و نمایندگی های این شرکت خودروسازی داخلی، افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی شرکت خودروسازان بم، محمدرضا میرعلینقی مدیرعامل شرکت خودروسازان بم، در آیین بهره برداری از این نمایشگاه گفت: تصمیم داریم با کمک نمایندگی های خودروسازان بم در سراسر کشور جایگاه گذشته این شرکت را دوباره احیا کنیم و با تولید و عرضه محصولات به روز و کیفی جیلی، در راستای افزایش رضایت مندی بیشتر مشتریان و مردم ایران گام برداریم.

وی با بیان اینکه به دنبال استانداردسازی نمایندگی های خودروسازان بم در سراسر کشور هستیم، اظهار داشت: در شش ماهه ابتدای سال جاری ۴ نمایشگاه اختصاصی برند جیلی در تهران راه اندازی خواهیم کرد و ایجاد نمایشگاه های مرکزی جیلی در شهرهای بزرگ کشور نیز در برنامه شرکت خودروسازان بم قرار دارد.
به گفته میرعلینقی، شرکت خودروسازان بم دارای ۷۲ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور است که ۱۴ نمایندگی در شهر تهران فعالیت دارند و به مشتریان برند جیلی خدمات خود را ارائه می دهند.
در ادامه این مراسم، آقای آنتونی ژانگ نماینده ارشد جیلی در ایران، از فروش ۱.۲ میلیون خودروی جیلی در سال ۲۰۱۷ خبر داد و متذکر شد: جیلی امسال تصمیم دارد که یک میلیون و ۶۰۰ هزار خودرو تولید و در سراسر جهان عرضه کند.

وی با توجه به توافقات صورت گرفته با شرکت خودروسازان بم، از آینده روشن خودروهای جیلی در بازار ایران سخن گفت و افزود: جیلی به دنبال کسب رتبه اول تولید و عرضه خودروهای کیفی و با تکنولوژی بالا در ایران است.
ژانگ ادامه داد: به منظور دستیابی به اهداف جیلی در ایران و در آینده ای نزدیک جدیدترین محصول شرکت جیلی که یک خودروی شاسی بلند است به طور همزمان در چین و ایران به بازار عرضه خواهد شد.
براساس این گزارش نمایشگاه مرکزی خودروهای جیلی در خیابان شریعتی تهران، بین خیابان های میثاق چهارم و پنجم قرار دارد. علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات جیلی و شرکت خودروسازان بم می توانند به نشانی http://www.bamco.ir مراجعه کنند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.