اهداف نامشخص فولکس واگن

اهداف نامشخص فولکس واگن
با اینکه شرکت ماموت به عنوان نماینده رسمی فولکس واگن در ایران شناخته می شود و از سال گذشته برنامه مونتاژ محصولات این برند آلمانی را در ایران دنبال می کند، ولی بعد از گذشت چند ماه هیچ خبری در خصوص فعالیت های این برند در ایران نیست و هیچ شوروم مرکزی برای محصولات فولکس واگن افتتاح نشده است.
برخی شنیده ها حاکی از آن است که ماموت خودرو قصد شرکت در نمایشگاه خودرو شیراز را داشته تا در اولین قدم محصولات خود را در این اتفاق نمایشگاهی در معرض دید رسانه ها و بازدیدکنندگان بگذارد. ولی بعدها اعلام شد که حضور این شرکت با محصولات فولکس واگن در در نمایشگاه خودرو شیراز معلوم نیست و شاید فولکس به شیراز نیاید. اواخر سال ۹۵ تعدادی فولکس واگن به صورت وارداتی با تیراژ محدود به کشور آمدند و احتمال عرضه زود هنگام محصولات این برند آلمانی در بازار بالا رفت.
اهداف نامشخص فولکس واگن
ولی با گذشت بیش از شش ماه از این اتفاق هنوز تصویری از خط مونتاژ خودروهای فولکس در ایران منتشر نشده و ماموت خودرو اعلام نمی کند که بالاخره قصد دارد تا کدام خودروهای فولکس واگن را در ایران مونتاژ کند. ماه ها پیش حدس گمان رسانه ها با جهتدهی های تایید شده اعلام می داشت که فولکس واگن برنامه دارد تا مونتاژ خودروهای ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان را در اولین قدم برای بازار ایران داشته باشد. ولی بارها هم اعلام شد که شاید محصولات مونتاژی فولکس واگن بیش از ۱۰۰ میلیون تومان باشند و محصولات این برند بیشتر قابل استفاده برای قشر متوسط روبه بالا باشد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.