ام جی 360 با آذویکو می ماند

ام جی 360 با آذویکو می ماند

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به تازگی خبرهایی به دست ما رسیده که گویا همکاری ام جی با آذویکو ادامه خواهد داشت و این شرکت به عنوان نماینده مورد تایید کمپانی ام جی در ایران شناخته می شود.
آذویکو برنامه دارد تا در آینده نزدیک مونتاژ ۳۶۰ را در خط تولید خود افزایش دهد و از طرفی بتواند سهم بیشتری را در بازار به دست آورد. گویا این شرکت تا به امروز بیش از ۳۰۰ دستگاه از ام جی ۳۶۰ را به مشتریان تحویل داده و در آینده برنامه دارد تا یک کراس اوور را به خط تولید خود بیاورد. ولی جالب اینجاست که گویا کراس اوور ام جی در خط تولید آذویکو تبریز مونتاژ می شود و فعلا قرار نیست که تولید محصولی از ام جی در سمنان انجام شود.
همچنین خبرها حاکی از آن است که همکاری آذویکو و ام جی پارس در وضعیت نا معلومی قرار گرفته است. چندی پیش اعلام شد که شرکت خودروسازی فردا طی قراردادی می خواهد تا محصولات ام جی را در بهار سال ۹۷ در سمنان مونتاژ کند. اما مسئله ای که در این میان مطرح می شود این است که خودروسازی فردا قرارداد همکاری خود را با ایران خودرو امضا کرده و چه طور ممکن است که یک خودروساز خصوصی در یک زمان بتواند خط تولید نه چندان بزرگ خود را در اختیار دو خودروساز قرار دهد؟ برخی می گویند که اگر قرار باشد محصولات ام جی در سمنان مونتاژ شوند، طبق قرارداد قانونی آذویکو و ام جی، خودروهای خودروسازی فردا باید با برند دیگری چون سایک به بازار عرضه شوند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.