امیدواری ب‌ام‌و به محبوبیت M5


اگرچه از معرفی M5 جدید مدت زیادی نگذشته و عرضه آن حتی هنوز شروع هم نشده است، اما به احتمال زیاد شاهد عرضه بسته Competition برای این مدل در سال بعد هستیم و مدیران گروه مقیم باواریا در حال بررسی معرفی نسخه هیبریدی این خودرو هم هستند. اگرچه این موضوع به صورت رسمی تایید نشده اما یکی از منابع نزدیک به ب‌ام‌و گفته که مسئولان این شرکت به شدت به دنبال عرضه نسخه هیبریدی M5 هستند.
به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، اطلاعات مربوط به M5 هیبریدی در حال حاضر بسیار کم هستند و هنوز معلوم نیست که این نسخه، پلاگ‌این هیبریدی باشد یا نیازی به شارژ دستی آن وجود نداشته باشد. حتی شاید این نسخه از تنظیمات یک هیبریدی سبک بهره ببرد. این نوع پیشرانه‌ها که Mild Hybrid نام دارند، اخیرا محبوبیت زیادی بین خودروهای مرغوب بازار پیدا کرده‌اند. حتی مدلی مانند فولکس‌واگن گلف هم ممکن است در آینده‌ای نزدیک، صاحب چنین سخت‌افزاری شود.
اگرچه نسبت به M5 هیبریدی امیدواری زیادی وجود دارد، اما طرفداران M2 CSL نباید خیلی امیدوار باشند زیرا مدیران ب‌ام‌و از تیمی که روی این پروژه کار می‌کرد، درخواست کردند که کارشان را متوقف و پروژه دیگری را شروع کنند. البته M2 Competition هنوز عرضه خواهد شد و احتمالا در ماه ژوئن آینده، جایگزین M2 می‌شود. احتمال عرضه M2 CS هم وجود دارد اما فعلا هیچ‌چیز قطعی نیست.
این خبر در حالی امروز منتشر شده است که دیروز، ب‌ام‌و خبر از عرضه ۲۶ مدل M جدید یا بروزرسانی‌شده تا پایان سال ۲۰۲۰ خبر داده بود و معلوم نیست چرا مدیران ب‌ام‌و به متوقف کردن تولید یکی از مدل‌های محبوب و دوست‌داشتنی سری M رای داده‌اند. در هر صورت، باید تا چند سال آینده منتظر بمانیم و ببینیم که کدام مدل‌ها، راهشان را به مجموعه جدید ۲۶ تایی M باز خواهند کرد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.