امکان بازدید از بی وای دی S7 در نمایندگی های کارمانیا

امکان بازدید از بی وای دی S7 در نمایندگی های کارمانیا
چند وقتی است که شرکت خودروسازی کارمانیا، بی وای دی S7 را در نمایشگاه های خودرو مختلف شهرستان ها به نمایش می گذارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این خودرو در نمایشگاه تهران سال ۹۶ رونمایی شد و به عنوان لوکس ترین کراس اوور بنزینی کمپانی بی وای دی شناخته می شود. بی وای دی S7 یک کراس اوور ۷ نفره تک دیفرانسیل است که به موتور دو لیتری توربو ۲۰۳ اسب بخار با گشتاور ۳۲۰ نیوتون متر مجهز است. گیربکس دو کلاچه تَر این خودرو قدرت را به چرخ های جلو آن می رساند.
در نمایشگاه خودرو تهران اعلام شده بود که با ثابت بودن شرایط، بهای بی وای دی S7 حدود ۱۲۹ میلیون تومان خواهد بود. اما با توجه به تغییراتی که در بازار ارز رخ داده و همچنین تعرفه خودروهای مونتاژی هم در دست بازنگری است، احتمال داده می شود که قیمتی حدود ۱۳۵ تا ۱۵۰ میلیون تومان به در زمان تحویل به خود اختصاص دهد. خودروسازی کارمانیا هر از چندگاهی پیش فروش مشارکتی این خودرو را انجام می دهد و قرار است که از تابستان سال جاری، S7 به دست مشتریان برسد.
حال این شرکت بر اساس سیاست های خود، بی وای دی S7 را به شوروم های مختلف خود می فرستد تا مشتریان و علاقه مندانی که تا به امروز این کراس اوور چینی را از نزدیک ندیده اند، بتوانند ملاقاتی را با آن داشته باشند. بی وای دی S7 قهوه ای رنگ در حال حاضر به یکی از شلوغترین و معروفترین خیابان های تهران آمده است. در حال حاضر یک دستگاه از S7 در شوروم اندرزگو و بلوار صبا کارمانیا قرار دارد و علاقه مندان می توانند پیش از ثبت نام، با این خودرو بیشتر آشنا شوند.

برای تماشای ویدیو معرفی بی وای دی S7 توسط گروه مستند اسب بخار می توانید بر روی لینک کلیک کنید.
امکان بازدید از بی وای دی S7 در نمایندگی های کارمانیا

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.