افزایش تقاضای محصولات عامل اختلاف قیمت بازار و کارخانه

افزایش تقاضای محصولات عامل اختلاف قیمت بازار و کارخانه
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو علت اختلاف قیمت بازار و کارخانه را ناشی از افزایش تقاضای محصولات ایران خودرو دانست و گفت: امسال در همکاری با پلیس راهور ناجا، از ابتدای زمستان، انواع تولیدات ایران خودرو با مدل سال ۹۶ عرضه می شود.
به گزارش ایکوپرس ، مصطفی خان کرمی با تاکید بر این که تغییر مدل محصولات در این زمان از سال بی سابقه است، گفت: این اقدام موجب افزایش رضایت مشتریان و همچنین ایجاد زمینه‌های شفافیت و یکپارچگی داده های اطلاعاتی خودرو و مدل در سیستم ناجا و شرکت های خودروساز شده است.
به گزارش عصر خودرو، وی رشد بی سابقه ثبت نام در روش های پیش فروش را نشان دهنده اعتماد مشتریان به ایران خودرو و استقبال آنان از انواع محصولات این شرکت دانست و با اعلام رشد ۳۴ درصدی تولید محصولات مختلف در سال جاری اظهار کرد: امسال در فروش محصولات نیز رشد ۴۰ درصدی را تجربه کرده ایم.
خان کرمی رشد تولید و عرضه مناسب محصولات، محدود شدن موجودی محصول در پارکینگ و استقبال مشتریان وفادار از طرح های مشارکت در تولید را نشان دهنده رونق خودروسازی به عنوان پیشران اقتصاد کشور دانست و گفت: سه ستاره شدن محصولات تولیدی رانا، گروه پژو ۲۰۶ و هایما و برنامه ریزی برای ارتقای کیفی تمامی محصولات، حاصل توجه ویژه به مقوله کیفیت در ایران خودرو است.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو ادامه داد: ایران خودرو خود را متعهد به پاسخگویی و احترام به نظرات ارزشمند مشتریان و افزایش رضایتمندی آنان می داند.
خان‌کرمی اجرای شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری را زمینه ساز خودرو دار شدن گروه های مختلف درآمدی عنوان و تاکید کرد: با این که مجوز افزایش قیمت از سوی شورای رقابت صادر شده بود، ایران خودرو برای حفظ شرایط بازار اقدامی برای کلیه محصولات انجام نداد.
وی درباره روش های فروش گفت: عرضه محصولات ایران خودرو به روش های پیش فروش، فروش فوری با شرایط نقد و در برخی موارد به صورت نقدی و اعتباری انجام می شود.
خان کرمی افزود: این روش ها از طریق شبکه گسترده نمایندگی های ایران خودرو در سراسر کشور و همچنین پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو در دسترس عموم شهروندان قرار دارد.
معاون فروش ایران خودرو ادامه داد: محدود شدن برخی روش ها مانند نقد و اعتباری به شبکه نمایندگی ها به جای پایگاه اینترنتی به دلیل ماهیت این قراردادها و لزوم اعتبار سنجی دریافت چک و مدارک مرتبط با روش پیش بینی شده است.
وی افزود: ایران خودرو به دنبال افزایش کیفیت در فرآیند تامین و تولید بوده و از روش های متنوع فروش برای رضایت مشتریان استفاده می کند.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اظهار امیدواری کرد: با اجرای رویکردهای درست از تاثیر نوسانات مقطعی قیمت در زنجیره تامین جلوگیری کرده و تعهدات خود را به موقع انجام دهیم.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.