افتتاحیه مجهز و پیشرفته ترین تعمیرگاه نگین خودرو “فراتر از استانداردهای جهانی رنو”

افتتاحیه مجهز و پیشرفته ترین تعمیرگاه نگین خودرو "فراتر از استانداردهای جهانی رنو"
پنجشنبه هفته گذشته، شرکت نگین خودرو مجهزترین مرکز خدمات پس از فروش خودروهای رنو را در غرب تهران افتتاح کرد. این مرکز خدماتی و کلینیک تخصصی محصولات رنو در جاده مخصوص تهران-کرج واقع شده است. در حال حاضر واحد خدمات پس از فروش رنو در غرب تهران، به عنوان مجهزترین مرکز خدماتی برای محصولات رنو در کشور شناخته می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این مراسم از ظهر روز پنجشنبه با حضور مدیران ارشد نگین خودرو و رنو پارس برگزار شد و معاونت خدمات پس از فروش نگین خودرو، صحبت هایی را به شرح زیر بیان کرد:

رادین پیمان فر، معاونت خدمات پس از فروش
امروزه پشتیبانی از مشتری جزو لاینفک بخشهای بازاریابی ، فروش و ارتباط با مشتری است. اهمیت آن تا حدی است که شرکت ها راهبردهای کسب و کار را براساس کارکردهای بخش خدمات پس از فروش خود تنظیم و اجرا می کنند. خودروسازان و شرکت های وارد کننده خودرو درسالهای اخیر توسعه بازار، رهبری هزینه، توسعه محصول و ارتقای سطح فروش خود را منوط به توجه بیشتر به این بخش و متعاقبا افزایش رضایت مشتریان برشمرده است. ارائه خدمات پس از فروش مطلوب، بهترین فرصت برای ارتقاء حس وفاداری مشتریان یک شرکت است.
با توجه به پیشی گرفتن شرکت نگین خودرو از شرکت های رقیب وارد کننده خودرو و کسب جایگاه نخست در حوزه فروش، در حال حاضر تمرکز اصلی فعالیت ها بر بهبود و ارتقا وضعیت خدمات پس از فروش می باشد.
این مهم از طریق گسترش شبکه نمایندگی ها، ارائه خدمات امدادی مناسب ، استانداردسازی شبکه نمایندگان محقق خواهد شد.
توسعه:
به منظور سهولت در دسترسی به نمایندگی ها و دریافت خدمات با کیفیت در کوتاهترین زمان ممکن، شرکت نگین خودرو نسبت به توسعه شبکه نمایندگی ها اقدام نموده و قصد دارد تا پایان سال ۱۳۹۶ با افزایش ۳۱ درصدی نمایندگان خود را به عدد ۴۷ برساند. در حال حاضر ۳۱ نماینده ۳S و ۶ نماینده ۱S در شبکه نمایندگی های نگین خودرو در حال فعالیت بوده و تعداد ۱۲ نماینده در حال استانداردسازی فضای نمایشگاه و تعمیرگاه خود می باشند.
ارزیابی و ارتقاء:
همچنین در راستای بهبود شاخص های کیفی و نظارت بر عملکرد نمایندگی های فعال، ارزیابی های درون سازمانی و برون سازمانی نیز صورت پذیرفته و تلاش شده است از طریق شناسایی نقاط قابل بهبود و تعریف اقدامات اصلاحی اثربخش، وضعیت ارائه خدمات به مشتریان ارتقا یابد. بدیهی است نگین خودرو با نمایندگانی که در دستیابی به این هدف با شرکت همکاری ننمایند، قطع همکاری خواهد نمود.
نگین سرویس:
ارائه خدمات امدادی و نگین سرویس خدمتی دیگر از نگین خودرو بوده و با ارائه خدمات VIP زمینه افزایش رضایت مشتریان را بیش از پیش فراهم نموده است. لازم به ذکر است تعداد ۱۶ خودروی امدادی شرکتی (تهران و شهرستان)، ۲ دستگاه موتورسیکلت و ۲۴ خودروی امدادی نمایندگی ها، در ناوگان امداد نگین خودرو مشغول به فعالیت می باشند. با افزایش ناوگان امدادی تعداد سرویس های ارائه شده به مشتریان (نگین سرویس و سرویس های امدادی) با افزایش ۲۵۰درصدی به ۹۳۵۵ سرویس در سال ۱۳۹۶ رسیده است (تا پایان آذر). همچنین میانگین زمان انتظار مشتریان نسبت به سال گذشته از ۴۰ دقیقه به ۲۶ دقیقه کاهش یافته است.
استانداردسازی:
در راستای ایجاد هویت سازمانی واحد و همگام با استاندارد جهانی شرکت رنو، حدود چند ماه است که طرح استانداردسازی شبکه نمایندگی های نگین خودرو در حال اجرا می باشد.
تعمیرگاه مرکزی غرب نمونه ای از یک تعمیرگاه مجهز ، با رعایت کلیه استانداردهای رنو به عنوان یکی از کلینیک های تخصصی غرب تهران با بهره مندی از تیم فنی مجرب و ماهر آغاز به فعالیت خواهد نمود و امید است با همکاری و پشتکار تک تک پرسنل شاهد نیل به اهداف شرکت باشیم.
افتتاحیه مجهز و پیشرفته ترین تعمیرگاه نگین خودرو "فراتر از استانداردهای جهانی رنو"

اخبار روابط عمومی شرکت نگین خودرو

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.