اعلام جنگ ب‌ام‌و

اعلام جنگ ب‌ام‌و
بخش M ب‌ام‌و به سرعت در حال گسترش یافتن است. ب‌ام‌و اعلام کرده است که تا پایان سال ۲۰۲۰، حداقل ۲۶ مدل M و M Performance عرضه خواهند شد. این مدل‌ها شامل بروزرسانی مدل‌های فعلی و خودروهای جدید می‌شوند که ۱۱ مدل آن مربوط به بخش M و ۱۵ خودرو از M Performance خواهند بود.
به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، فرانک ون‌میل، مدیر بخش M ب‌ام‌و درباره گسترش این گروه گفته است: پتانسیل زیادی برای رشد و توسعه وجود دارد. ما هم اکنون در حال بررسی تمام مدل‌های ب‌ام‌و هستیم تا ببینیم برای کدام یک از آن‌ها، احتمال عرضه نسخه M یا M Performance وجود دارد. البته قبل از دست به کار شدن، ما باید ببینیم که چه میزان تقاضا برای آن مدل مشخص وجود دارد.
انتظار می‌رود که یک M3 جدید در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹ معرفی شود. این مدل جدید از قطعات فیبر کربنی با هدف کاهش وزن خودرو بهره می‌برد و قرار است وزن آن از مدل تازه معرفی‌شده M3 CS که خود ۵۰ کیلوگرم سبک‌تر از M3 فعلی است، کم‌تر باشد. این خودرو روی آخرین نسخه پلتفرم CLAR سوار خواهد شد که بدنه آن، از آلومینیوم و آهن بسیار مستحکمی تشکیل شده است. انتظار می‌رود که قدرت خودرو به ۴۶۵ اسب‌بخار افزایش پیدا کند و بدین ترتیب، ۱۰ درصد قوی‌تر از مدل فعلی باشد. بر خلاف M5 که از سیستم تمام‌چرخ محرک بهره می‌برد، انتظار می‌رود که M3 جدید حالت دیفرانسیل عقب خود را حفظ کند تا هزینه‌های تولیدی و البته وزن آن کاهش یابد. ب‌ام‌و همچنین در حال کار روی نسخه M مدل‌های X3، X4، Z4 و سری۸ است.
در رابطه با مدل‌های M Performance نیز باید گفت که انتظار نسخه‌های تمام‌چرخ محرک X2، سری۳ سال بعد و X7 را هم باید داشته باشیم. اگرچه این موضوع هنوز به صورت رسمی تایید نشده ولی ظاهرا ب‌ام‌و به دنبال عرضه نسخه M Performance سری۴ GT و نسل دوم سری۴ کوپه و کابریولت هم خواهد بود. همچنین در گزارش دیگری آمده که کار روی نسخه M Performance نسل سوم سری۱ شروع شده و احتمال تولید آن بسیار بالا است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.