استقبال از i20 بیشتر شده است

استقبال از i20 بیشتر شده است
شرکت کرمان موتور که چند ماهی است عرضه i20 را آغاز کرده است، با استقبال خوب از این خودرو مواجه شده و این روزها شاهد آن هستیم که تردد این هاچبک کره ای مونتاژ داخل در خیابان های کلانشهرها زیاد شده است.
در روزهای اول کسی فکرش را نمی کرد که این خودرو بتواند به عنوان یک خودرو حدود ۹۰ میلیون تومانی فروش بالایی را داشته باشد. ولی حال می بینیم که i20 به عنوان یک هاچبک نه چندان پر آپشن خوب ظاهر شده است و در نسخه های صفر کیلومتر به نسبت فروش خوبی را دارد. ولی توجه داشته باشید که این خودرو کره ای در بحث فروش اولیه خوب معامله می شود و هنوز نمی توان در مورد نسخه های کارکرده آن اظهار نظر قطعی داشته که با چه افت قیمتی در بازار آزاد به فروش می رسد.
برخی از کارشناسان بازار معتقدند که روش مونتاژ SKD باعث شده تا کیفیت این خودرو نسبت به سایر رقبای قیمتی بالاتر باشد و اگر امکانات رفاهی i20 افزایش پیدا کند، می توان شاهد استقبال بهتری از آن بود. هیوندای i20 در صورتی که به امکاناتی نظیر کروزکنترل، ایربگ های جانبی و… به عنوان یک گزینه منطقی در بازار ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان شناخته می شود. به نظر بسیاری از مشتریان این رده قیمتی، در صورتی که i20 امکانات بهتری داشته باشد با توجه به فناوری به روز آن می توان در جایگاه یک خودرو منطقی قرار گیرد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.