استقبال از GC6 چگونه بوده است؟

استقبال از GC6 چگونه بوده است؟
با اینکه پیش فروش جیلی GC6 به تازگی در بازار کشور آغاز شده است، شاهد هستیم که در دو روز ابتدایی نمایشگاه خودرو مشهد استقبال نسبی از اولین محصول مونتاژی جیلی در ایران صورت گرفته است.
این خودرو توسط خودروسازان بم در کشور تولید و مونتاژ می شود و از ابتدای سال ۹۶، با تیراژ به نسبت بالا روند ساخت GC6 در استان کرمان پیش می رود. به گفته مدیران ارشد خودروسازان بم و جیلی، داخلی سازی GC6 در فاز اول بیش از ۲۴ درصد است. همچنین برنامه های جدید جیلی در ایران نشان می دهد که بزودی محصولات جدیدتری از برند جیلی در ایران عرضه می شود.
به گفته مدیران جیلی، پاسخگو بودن این خودرو با توجه به جاده های مختلف باعث شده تا GC6 به عنوان یک خودرو پرفروش در بازار چین، آفریقا، آمریکای جنوبی و روسیه به حساب آید. لذا این خودرو را با اطمینان خاطر در بازار ایران عرضه می کنند. خودروسازان بم هم گارانتی ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر برای این خودرو انتخاب کرده است.
در حال حاضر GC6 به عنوان یکی از ارزانترین سدان های اتوماتیک AT بازار شناخته می شود. این خودرو قیمت ۴۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را دارد و در نمایشگاه خودرو مشهد، این سدان با شرایط فروش مختلف ثبت نام می شود. یکی از ویژگی های آغاز فروش جیلی در ایران، تحویل نه چندان طولانی خودروها است. در حال حاضر شماره گذاری GC6 آغاز شده و از چند روز آینده تحویل عمده آن به مشتریان آغاز می شود. نوع قیمت گذاری و برخی ویژگی های این محصول باعث شده تا در دو روز اول از این تازه وارد استقبال به نسبت خوبی شود.


گروه مستند اسب بخار
عرفان حمیدی

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.