استانداردسازی شوروم مرکزی جیلی آغاز شد

استانداردسازی شوروم مرکزی جیلی آغاز شد
شرکت آرین خودرو پارس اواخر سال گذشته طی قرارداد همکاری با کمپانی جیلی چین، به عنوان نماینده رسمی این برند برای واردات خودروهایش شناخته شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

حال طبق تصاویر ارسالی از مخاطبان اسب بخار، مشهود است که آرین خودرو پارس اولین شوروم خود را در خیابان پاسداران تهران افتتاح می کند و در حال حاضر مراحل استانداردسازی آن را می گذراند. پیش از این جیلی توسط جلیران موتور به بازار ایران ورود پیدا کرد و توانست فروش خوبی را داشته باشد. اما بعد از مدتی به خاطر عملکرد نه چندان قوی این شرکت، جیلی از بازار ایران خداحافظی کرد. بعد از گذشت مدت ها، پس از عقد برجام، خودروسازان بم به عنوان نماینده تولید محصول جیلی در ایران شناخته شد و در سال گذشته بیش از هزار دستگاه GC6 را به صورت مونتاژ داخل به بازار عرضه کرد. در حال حاضر هم این شرکت GC6 اکسلنت را به عنوان نسخه جدید و فیس لیفت شده آن با قیمتی حدود ۶۵ میلیون تومان وارد خط تولید خود کرده و چند وقتی است که پیش فروش این نسخه از GC6 آغاز شده است.
آرین خودرو پارس هم به عنوان نماینده واردات جیلی در ایران شناخته می شود و به عنوان یکی از زیرمجموعه های هلدینگ ناصح، قرار است که خودروهای جیلی را به بازار کشور عرضه کند. هلدینگ ناصح مدت هاست که به عنوان یکی از قویترین گروه های واردات خودرو به کشور شناخته می شود و در حال حاضر محصولات لکسوس، تویوتا، رنو و… را به بازار ایران عرضه می کند.
با توجه به سیاست های این هلدینگ و همچنین اهداف وارداتی شرکت آرین خودرو پارس، پیش بینی می شود که این شرکت در روزهای اول به سراغ خودروهای نیمه لوکس جیلی برود. با توجه به برنامه حضور جیلی های امگرند توسط این شرکت، به احتمال زیاد NL3 و GC9 توسط آرین خودرو پارس به بازار ایران ورود پیدا می کنند.

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.