اختراع جدید Apple برای خودروهای خودران

اختراع جدید Apple برای خودروهای خودران.
کمپانی Apple از ثبت اختراعی برای سیستم ناوبری خودروهای خودران خبر داد.
به گزارش CNBC, این سیستم ناوبری جدید که “خودمختار” نام دارد نرم افزاری است که به روش مورد استفاده‌ی کمپانی Apple برای بهبود بهره‌وری خودروهای خودران اشاره دارد که به طور چشمگیری نیاز به بروزرسانی و بازسازی نقشه‌ها و جزییاتشان را کاهش می‌دهد.
این کمپانی تکنولوژیک اشاره کرد که سیستم سنتی خودروهای خودران از اطلاعاتی ایستا مانند نقشه‌ها به عنوان اساس و پایه سیستم ناوبریشان استفاده میکنند.سپس سنسورها مجبور هستند اطلاعات دنیای واقعی را که روز به روز تغییر می‌کنند را شناسایی کنند.
به جای پیروی از این رویکرد، تکنولوژی Apple با استفاده از پردازشگرها و سنسورها از مدلی کامپیوتری برای پیش‌بینی مسیر استفاده می‌کند.
این امر به خودرو اجازه می‌دهد که به طور مستقل و بدون دریافت داده از دستگاهی خارج از خودرو و یا اطلاعاتی ذخیره شده در خودرو، به مسیریابی اقدام کند.
گرچه Apple سالها راجع به سرمایه گذاری در دنیای خودروهای خودران سکوت کرده بود، حال به آرامی علاقه خود به این صنعت را نمایان کرده‌است.
در حقیقت رییس اجرایی کمپانی Tim Cook اخیراً اظهار داشت که شرکت شدیداً روی سیستمهای خودران تمرکز کرده است و به این صنعت به عنوان مادر تمام پروژه هایش نگاه میکند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

گروه مستند اسب بخار
سیاوش مرادی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.