احیای مدل‌های کلاسیک با ترمزهای کاسه‌ای جدید

احیای مدل‌های کلاسیک با ترمزهای کاسه‌ای جدید
گاهی اوقات حفظ خودروهای کلاسیک به صورت کاملا اصیل سخت است به ویژه اینکه قطعات و بخش‌هایی از خودرو هم کمیاب باشند. پورشه مخصوصا پورشه کلاسیک قصد دارد با تولید ترمزهای کاسه‌ای جدید برای مدل‌های ۳۵۶A و ۳۵۶B به‌عنوان نخستین مدل‌های پورشه، به صاحبان وفادار خود، کمک کند تا تمام قطعات را به صورت کاملا اصل حفظ کنند. اما با این حال، قطعات اصلی بازمهندسی‌شده با قیمتی بالا عرضه خواهند شد.
یک سری چهار تایی از ترمزهای کاسه‌ای برای صاحب مدل ۳۵۶A معادل ۸۷۰۰ دلار و برای صاحب مدل ۳۵۶B معادل ۸۵۰۰ دلار هزینه در پی خواهد داشت. البته این رقم برای خودرویی که قیمت آنها شش رقمی است، هزینه بالایی نخواهد بود. ارزش پورشه‌های هوا-خنک نیز به همین صورت افزایش می‌یابد. داشتن یک پورشه ۳۵۶ تمیز، حتی اگر مستلزم این باشد که ۱۰ هزار دلار هزینه تعویض ترمزهایش باشد ارزش دارد، چرا که در دراز مدت متوجه بهبود عملکرد آن خواهید شد.
به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، پورشه می‌گوید این روند پیچیده تولید، علاوه بر بهره‌مندی از ترمزهای مدرن، ویژگی‌های سرگرم‌کننده‌ای نیز برای راننده ایجاد می‌کند. تجهیزاتی که از آنها، برای ساخت این ترمزها استفاده می‌شود، نسبت به ترمزهای قبلی، هم تقویت‌شده‌ و هم با دقت نظر بالاتری تولید می‌شوند.
مدل ۳۵۶ به پورشه کمک کرد تا مدت‌ها قبل از معرفی پورشه ۹۱۱ در سال ۱۹۶۳، بتواند در عرصه خودروهای اسپرت از خود نامی به جای بگذارد. امروزه، مدل ۳۵۶ در بین طرفداران پورشه به یک سمبل بدل شده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.