احتمال عرضه نسخه جدید توسان

احتمال عرضه نسخه جدید توسان
آخرین گزارشات منتشرشده، حاکی از احتمال عرضه یک نسخه قدرتمند توسان هستند.
بعضی از خودروسازان به خاطر تولید نسخه‌های قدرتمند محصولات خود شناخته می‌شوند و هیوندای یکی از آنها نیست. البته این موضوع می‌تواند در آینده‌ای نزدیک تغییر کند اگر آلبرت بیرمان، مدیر شاخه N بتواند در تحقق اهدافش موفق شود.
چندی پیش عنوان شد که هیوندای به دنبال عرضه نسخه‌ای جذاب‌تر و قدرتمندتر از مدل i30 با نام i30 N است. اکنون شایعه شده که N تنها به مدل i30 متعلق نخواهد بود و در واقع، ممکن است شاهد معرفی خانواده‌ای از نسخه‌های قدرتمند محصولات هیوندای باشیم.
به گزارش خودرونویس، بیرمان اخیرا در مصاحبه‌ای گفت که i30 N اولین مدل این خانواده خواهد بود و او همچنین اشاره‌ای هم به توسان داشت. او گفت که توسان از لحاظ فنی، قابلیت تبدیل شدن به یک شاسی‌بلند قدرتمند را دارد. اقبال عمومی به محصولات کراس‌اوور و شاسی‌بلند روز به روز در حال افزایش است و هیوندای می‌خواهد با استفاده از این موضوع و همچنین محبوبیت بالای نسخه‌های قوی‌تر از مدل‌های استاندارد، خانواده‌ای از خودروهای قدرتمند و جذاب تشکیل دهد.
البته این گزارشات فعلا در حد حرف و حدیث هستند و کار هوشمندانه‌ای که هیوندای می‌تواند انجام دهد این است که استقبال عمومی و بازخوردها از i30 N را ببیند و بسنجد و بر اساس آن، به فکر گسترش این خانواده بیفتد. i30 N اواخر امسال عرضه خواهد شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.