آیا در دیار خودرو محصولی تولید می شود؟

ناتوان دیگر در فروش
طبق گزارش رسمی دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت گویا در شرکت سازه های خودرو دیار (دیارخودرو) مجددا تولید محصولات چینی آغاز شده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

در گزارش آماری تولید خودرو در یازده ماهه گذشته اعلام شده که دیار خودرو ۱۵۷ دستگاه خودرو مونتاژ کرده است. طبق این آمار ۸۵ دستگاه از این تعداد تنها در ماه بهمن تولید شده است. در این گزارش به صورت تفکیکی اعلام شده که در بهمن ها سال جاری، ۸۰ دستگاه بایک سابرینا و ۵ دستگاه گریت وال M4 تولید شده است. پیش از این اعلام شده بود که به خاطر برخی تخلف ها، عرضه خودرو از جانب دیار خودرو متوقف شده است و برای همین شاهد بودیم که به صورت مشهود این کارخانه تعطیل شد و دیگر پیش فروشی برای محصولات خود نداشت. حال چه اتفاقی افتاده که دفتر صنایع خودرو در گزارش ماهانه تولید، وضعیت دیار خودرو را رو به رشد اعلام می کند؟
شرکت دیار خودرو در سال های گذشته بایک سابرینا، سنوا و گریت وال M4 دنده ای را به بازار کشور عرضه کرد که به خاطر بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش ضعیف نتوانست موفقیتی را کسب کند و بعد از شکست در عرضه محصولات هاوال با مشارکت عظیم خودرو، به شکل کاملی از چرخه رقابت با سایر خودروسازان خصوصی خارج شد.

گروه مستند اسب بخار

۱ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.