آپشن های قدیمی

آپشن های قدیمی
امروزه برای راحتی و تمرکز در رانندگی سیستم‌ اتصال تلفن همراه بوسیله بلوتوث از آپشن های معمول هر ماشین جدید است اما در دهه ۸۰ میلادی وجود تلفنی در ماشین و استفاده از آن با اتصالات ماشین یک آپشن منحصر به فرد محصوب میشد.
اگر شما در دهه ۸۰‌ فول آپشن مدل های Cedric یا Gloria را از نیسان می خریدید،آپشن جذاب تلفن در ماشین نصیبتان ‌می‌شد.چیزی که‌امروز به‌نظرتان یک آپشن ابتدایی و ساده می رسد در آن سال‌ ها از جدیدترین آپشن های روز به حساب می آمد.
آپشن های قدیمی
در این مدل ها تلفن در کنسول وسط ماشین قرار داشت و راننده می توانست با آن تلفن تماس بر قرار کند و البته روی فرمان هم می توانستید از تلفن استفاده کنید.در واقع نیسان دکمه های تلفن را روی فرمان هم تعبیه کرده بود تا در صورت تماس در حین رانندگی،راننده تمرکز بیشتری روی مسیر داشته باشد و امنیت رانندگی بالاتر رود.
نیسان در آن روز ها برای این آپشن هزینه بسیار زیادی داد.کمپانی NEC که از اولین ها در بازار نوپای موبایل آن زمان بود با قراردادی سنگین این آپشن را برای نیسان محیا کرد.
بعد ها با پیشرفت تکنولوژی در ضمینه موبایل و اتصالات هوشمند آن این آپشن کنار رفت.این‌موضوع نشان می دهد آپشن های جذاب و مدرن امروز هم روزی پیش پا افتاده بنظر خواهند رسید.
آپشن های قدیمی
آپشن های قدیمی
محمدرضا پاداش – گروه مستند اسب بخار

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.