آنچه در مورد شورلت کامارو 2019 میدانیم

آنچه در مورد شورلت کامارو 2019 میدانیم
تیم طراحی شورلت با توجه به بروزرسانی های موستانگ و شلبی های جدید اقدام به معرفی نسل جدید کامارو کرده است.
نسخه ۲۰۱۹ این خودرو شامل تغییرات ظاهری جزئی برای بهبود آیرودینامیک، اضافه کردن قابلیت های جدید برای عملکرد و امنیت بهتر می باشد.
بزرگترین تغییر نسل جدید کامارو چهره ساده تر آن نسبت به نسل قبلی آن است. در طراحی این خودرو دریچه ها و جلو پنجره به صورتی طراحی شده است که حداکثر چسبندگی را داشته باشد. همچنین طراحان در این نسخه از ال ای دی برای چراغ های جلو استفاده کرده اند تا تفاوت با نسل قبلی بیشتر نمایان باشد.
آنچه در مورد شورلت کامارو 2019 میدانیم


این نسخه دارای گیربکس ۱۰ سرعته خودکار است که منحصر به این خودرو میباشد. نسخه های قبلی دارای گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک یا ۶ سرعته دستی بوده اند. کامارو SS دارای سیستم launch control و سیستم line lock میباشد. با استفاده از سیستم line lock میتوانید ترمز های جلو را قفل کرده و ترمز های عقب را آزاد نگه دارید تا بتوانید چرخ های عقب را پیش از مسابقه درگ گرم کنید!
در نسخه ۲۰۱۹ کامارو میتوانید موتور ۲ لیتری توربوشارژ چهار خطی را انتخاب نمایید. این پکیج شامل سیستم تعلیق اسپرت، ترمز Brembo، لاستیک های تابستانی بر روی رینگ ۲۰ اینچ، فرمان D شکل و حالت مسابقه در رانندگی میباشد.
آنچه در مورد شورلت کامارو 2019 میدانیم

شورلت هیچگونه خبری از قدرت این خودرو نداده است اما با توجه به موتور توربوشارژ ۲ لیتری میتوان قدرت ۲۷۵ اسب بخار، ۲۹۵ پوند گشتاور را حدس زد. کامارو V6 هم باید ۳۵۵ اسب بخار و نسخه SS آن باید دارای موتور V8 و ۴۵۵ اسب بخار باشد. همچنین اطلاعاتی از نسخه ZL1 هم ارائه نشده اما توقع میرود ای سری با موتور V6 سوپرشارژ ۶۴۰ اسب بخاری عرضه شود.
نسخه ۲۰۱۹ کامارو از نمایشگر ۷ اینچی به صورت استاندارد و گزینه ۸ اینچی در صورت انتخاب بهره میبرد که بیشتر شبیه به گوشی های هوشمند این روز ها است.
در پایان شورلت نوید داده است تا کیفیت دوربین عقب در مدل های SS و ZL1 بهبود داده شود. امکان اضافه کردن سنسور های جلو به خودرو وجود دارد. همچنین در این نسخه ها دوربین دنده عقب به صورت استاندارد بر روی آینه وسط قرار داده شده است.
قیمت این خودرو ها تا زمان عرضه به بازار مشخص نیست اما انتظار میرود همانند نسخه های ۲۰۱۸ قیمت این مدل ها نیز با رقم ۲۶.۹۰۰ دلار شروع شود.
علی همایونی
گروه مستند اسب بخار

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.