آلمانی ها به فکر چینی ها هستند

آلمانی ها به فکر چینی ها هستند
نمی توان از این مسئله گذشت که امروز بازار چین، یکی مهم ترین بازارهای خودرویی جهان به حساب می آید. حجم معاملات خودرو در چین، هر ساله رکوردهای جدیدی را در صنعت خودروسازی جهان ثبت می کند.
چند سالی است که برندهای معتبر، خودروهای خود در نسخه هایی با سلیقه چینی ها همراه می کنند تا بازار فروش خوبی را برای خود دست و پا کنند. آئودی، مرسدس بنز و ب ام و از بزرگان صنعت خودرو جهان هستند که نمونه هایی از محصولات خود را در چین مونتاژ کرده و در همان جا به فروش می رسانند. از گذشته تا به امروز، فضای کابین سرنشین، مخصوصا برای نفرات ردیف عقب، یکی از اولویت های خرید خودرو برای عموم چین ها بوده است.
آلمانی ها به فکر چینی ها هستند
به دنبال این درخواست، امروز اکثر خودروسازان جهان خودروهایی اصطلاحاً با کد L در بازار چین می فروشند که فاصله محوری بیشتری نسبت به نمونه های دیگر دارد و در نتیجه فضای سرنشین مناسبتری را فراهم می کند. کمپانی ب ام و، به تازگی از نسخه Long Wheelbase مدل X1 رونمایی کرده است و قرار است با مدل ۲۰۱۷ به بازار هدف چین تزریق کند. این خودرو نسبت به مدل ساده X1 فاصله محوری بیشتری دارد و در برخی معرفی ها به عنوان مدل Li کراس اوور X1 شناخته می شود.
این اتفاقات در صنعت خودروسازی جهان نه تنها همکاری چینی ها را با قدرت های جهانی نشان می دهد، بلکه حقوقی را برای مردم چین ایجاد کرده است که امروز غول های خودروسازی به آن احترام می گذارند.
عرفان حمیدی – گروه مستند اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.