آقای صدا وارد می‌شود

آقای صدا وارد می‌شود
متاسفانه آستون مارتین، هیچ اطلاعاتی از خودروهای اسپرت جدیدش را تا قبل از رونمایی و عرضه آن به بازار، منتشر نمی‌کند. اما این روش آستون مارتین برای جلب توجه مخاطبانش به محصول جدیدش است. نسخه هشت سیلندر آستون مارتین ونتیج در سال ۲۰۰۶ وارد بازار شد و پس از مدت کوتاهی نسخه ۱۲ سیلندر آن به بازار عرضه شد.
آستون مارتین پیشرانه‌های مختلفی را برای ونتیج تا به امروز تولید کرده است که آخرین مدل آن یک پیشرانه ۱۲ سیلندر با آرایش V است که بر روی مدل Vantage S Dogleg نصب شده است. این خودرو به یک جعبه دنده ۷ سرعته دستی مجهز است که می‌تواند در زمان ۴.۴ ثانیه سرعت خود را از حالت سکون به ۹۶ کیلومتر در ساعت برساند.
آقای صدا وارد می‌شود
به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، آستون مارتین در حال حاضر در اواسط برنامه هفت ساله خود برای معرفی هفت محصول جدید قرار دارد. اولین محصول جدید آستون مارتین در این برنامه هفت ساله، مدل DB11 بود که پس از یک دهه رکود خط تولید آستون معرفی شد. محصولات بعدی آستون مارتین، ونکوییش و ونتیج هستند که از پیشرانه و المان‌های ساختاری مشترکی با DB11 برخوردار هستند.
همچنین آستون مارتین به زودی یک مدل کراس‌اوور نیز به نام DBX به بازار عرضه خواهد کرد که طراحی آن شباهت‌هایی به سدان لوکس لاگوندا دارد. همچنین خبرها حاکی از آن است که آستون مارتین یک مدل تمام الکتریکی از رپید را در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه خواهد کرد.
آقای صدا وارد می‌شود

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.