آغاز پیش فروش سوناتا هیبرید 2018

آغاز پیش فروش سوناتا هیبرید 2018
شرکت پاکرو به عنوان نماینده رسمی خودروهای هیبریدی و الکتریکی کمپانی هیوندای کره جنوبی، در نمایشگاه تبریز شرایط فروش سوناتا هیبرید ۲۰۱۸ را اعلام کرد.
این شرکت در نمایشگاه تبریز تصاویر سوناتا فیس لیفت ۲۰۱۸ را در غرفه آرایی خود استفاده کرده بود و کارشناسان حاضر در غرفه اعلام می کردند که نسخه های پیش فروش شده با مدل ۲۰۱۸، از نسخه های فیس لیفت هستند. این در حالی است که کمپانی هیوندای هنوز از مدل هیبرید فیس لیفت رونمایی نکرده و قیمتی را برای آن در بازار جهانی منتشر ننمونده است. ولی با این حال، شرکت پاکرو قیمت نسخه GL مدل ۲۰۱۸ را ۱۷۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و بهای نسخه GLS را ۱۸۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام کرده است. همچنین مدل +GLS قیمت ۱۹۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان را به خود اختصاص داده است. با توجه به آخرین بخشنامه فروش پاکرو، زمان تحویل خودروها ۹۰ روز کاری اعلام شده است.
چند هفته پیش، شرکت کرمان موتور هم به عنوان نماینده رسمی و شریک تجاری هیوندای کره در ایران، برنامه خبری را با همکاری کمپانی مادر جهت تست سوناتا فیس لیفت ۲.۴GDi در عمان ترتیب داد. با توجه به اخبار اعلام شده، نسخه بنزینی این خودرو بزودی توسط کرمان موتور روانه بازار ایران می شود.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.