آغاز عرضه فیس‌لیفت رنو کپچر در اروپا

کپچر 2018 در جنوا رونمایی خواهد شد
چند ماه پیش در نمایشگاه ژنو، رنو آخرین مدل از محصول پر طرفدار و مقرون به صرفه خود را معرفی کرد.
این شرکت فرانسوی اکنون کپچر ۲۰۱۷ را آماده سفارش در بریتانیا کرده و خریداران می‌توانند آن را با ۵ تیپ مختلف سفارش دهند. تیپ Expression+ نام اولین سری از خودروهای کپچر ۲۰۱۷ است که با پیشرانه‌ی ۸۹ اسب بخاری و قیمت ۱۵۳۳۵ پوندی قابل سفارش است. تیپ فول آپشن این خودروها Signature S Nav grade نام داشته که پیشرانه‌ی دیزلی ۱۰۸ اسب بخاری را در قلب خود جای داده‌اند. این تیپ نیز با قیمت ۲۳۱۴۵ پوند قابل سفارش است.
به گزارش چرخان ، از جمله تجهیزات استاندارد خودروهای کپچر ۲۰۱۷ می‌توان به، ESC، کنترل کشش الکترونیکی، کروز کنترل، سیستم حالات مختلف حرکت بدنه، سیستم کمک به حرکت در ناهمواره‌های بلند مانند تپه اشاره کرد. مدل Expression+ علاوه بر تجهیزات یاد شده، مجهز به رینگ‌های ۱۶ اینچی، ورود بدون کلید، سیستم تهویه مطبوع و رادیوی DAB است. مدل Nav نیز مجهز به رینگ‌های ۱۷ اینچی، سیستم سرگرمی با صفحه لمسی ۷ اینچی، بلوتوث و پوشش داخلی جدید خواهد بود.
کپچر 2018 در جنوا رونمایی خواهد شد
مدل S Nav با یک پله تجهیزات بیشتر، مجهز به رنگ جدید سقف و متفاوت با بدنه، چراغ‌های کامل LED، غربیلک فرمان و ترمزدستی و اهرم دنده‌ی چرمی ارائه می‌شود. می‌توان این مدل را با تجهیزات سفارشی بیشتری مانند سانروف شیشه‌ای، پدال‌های آلومینیومی و آینه‌ی دید عقب الکتروکرومیک خریداری نمود.
مدل Signature X Nav به‌عنوان تیپ ما قبل فول آپشن، تجهیزات کامل‌تری دارد. این تیپ با رینگ‌های ۱۷ اینچی جدید، حسگرهای پارک جلو، کنترل کشش Xtend، پوشش چرمی کابین، صندلی برقی راننده، صندلی‌های جلوی گرم شونده، سیستم R-Link با صفحه لمسی ۷ اینچی مجهز به اندروید اتو و اپل‌کارپلی، پدال‌های آلومینیومی، عرضه می‌شود. مدل فول Signature S Nav تفاوت‌های بیشتری با سایر تیپ‌ها دارد. این مدل با جلوپنجره کرومی و رینگ‌های ۱۷ اینچی جدید عرضه می‌شود و صندلی‌های جلوی آن مجهز به چرم مخصوص خواهد بود. صندلی‌های برقی و گرم شونده، سیستم صوتی بوس که در رولزرویس نیز از همین مارک استفاده شده، دیگر تجهیزات خاص کپچر فول هستند. هشدار نقاط کور، پارک هندزفری و جدیدترین نسخه‌ R-Link نیز در این تیپ قرار داده شده‌اند.

ایران خودرو در کشور ما مدل قدیمی‌تر کپچر را برای فروش به ایران آورده است و انتظار می‌رود با عرضه جهانی کپچر ۲۰۱۷، این شرکت دولتی ایرانی، شاسی‌بلند کوچک دوست داشتنی رنو را به‌صورت بروز در ایران عرضه کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.