آغاز طرح فروش ویژه مدیا موتورز (MG) به مناسبت دهه فجر

آغاز طرح فروش ویژه مدیا موتورز (MG) به مناسبت دهه فجر
شرکت مدیا موتورز نماینده رسمی محصولات خودرویی MG در ایران به مناسبت دهه فجر، طرح فروش ویژه خود را اعلام کرد.
در این شرایط فروش تسهیلاتی قایل توجهی نظیر بیمه بدنه رایگان ، ۳ سرویس ادواری رایگان، تخفیف ویژه خرید نقدی و اقساطی و همچنین قرعه کشی سفر دبی به چشم می خورد. مدیا موتورز برای طرح فروش ویژه دهه فجر خود، خودروهای سواری MG 6 و MG GT و همچنین شاسی بلند MG GS را در نظر گرفته است.
ام جی GT دارای پیشرانه ۱.۵ لیتری مجهز به توربو شارژ و قدرت ۱۲۷ اسب بخار است که از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک مجهز به پدال F1 پشتیبانی می شود. استفاده از تکنولوژی پیشرفته در ساخت بدنه و شاسی خودرو، طراحی جدید، ظاهر جذاب و اسپرت در کنار امکانات ایمنی آن نظیر ۶ عدد کیسه هوای ایمنی، سیستم‌هایTPMS ،ABS ،EBD ،ESP، USDو… توانسته خودروی ام جی GT را به عنوان خودرویی ایمن و مطمئن معرفی نماید.
ام جی ۶ بدون شک یکی از قدرتمندترین و ایمن ترین خودروها در کلاس خود می باشد که از طراحی زیبا و اسپرت برخوردار است. پیشرانه ۱.۸ لیتری مجهز به توربو شارژ و قدرت ۱۶۰ اسب بخار و ازسوی دیگر وجود برخی امکانات مانند سان‌روف دو حالته، ۶ عدد کیسه هوای ایمنی، سنسور پارک جلو و عقب، EBD،USD، TPMS، SCSII، Cruise Control، ABS، TCS، DSC، Auto Hold ،EBP و… باعث شده تا ام جی ۶ جایگاه مناسبی در میان خودروهای هم رده خود داشته باشد.
خودروی شاسی بلند مدیا موتورز، یعنی امی جی GS دارای پیشرانه ۲ لیتری مجهز به توربو شارژ و قدرت ۲۱۷ اسب بخار است که از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک مجهز به پدال F1 پشتیبانی می شود. سان‌روف دو حالته، ۶ عدد کیسه هوای ایمنی، EPB، Cruise Control، TPMS، EBP، Auto Hold ، ABS ، EBD، EBA، ESP، CBC، HDC، Key Less و … از جمله امکانات و ویژگی هایی است که این خودرو را حائز توجه می کند.
گفتنی است، جهت آشنایی هرچه بیشتر با محصولات مدیا موتورز و آگاهی از شرایط فروش به وب سایت این شرکت به آدرس www.mediamotors.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۳۵۲۹۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل کنند.
/رپورتاژ آگهی

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.