آغاز تردد بورگوارد BX7 در خیابان ها + ویدیو

آغاز تردد بورگوارد BX7 در خیابان ها
شب گذشته، شرکت کیان موتور وارنا به عنوان نماینده رسمی بوگوارد در این مراسم تحویل اولین خودروهای ثبت نامی را برگزار کرد. بوگوارد BX7 به عنوان اولین خودرو پیش فروش شده از جانب این شرکت، به صورت شماره گذاری شده در اختیار مالکان قرار گرفت و به این ترتیب، از امروز تحویل خودروهای کیان موتور وارنا طبق برنامه انجام می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این مراسم که در مجموعه رایزن تهران برگزار شد، با حضور مدیران ارشد شرکت کیان موتور وارنا همراه بود. در این مراسم ۱۰ دستگاه از بورگوارد BX7 به صورت نمادین به خریداران با تشریفات مخصوص تحویل داده شد و طبق گفته مدیران این شرکت، از حدود ۳ هفته دیگر، تحویل بورگوارد BX5 هم آغاز می شود. این شرکت برنامه دارد تا در سال جاری خودرویی دیگر از خانواده بورگوارد را به بازار ایران عرضه کند و تامین نیاز بازار ایران برای محصول جدید، از خط تولید آلمان انجام می شود. در حال حاضر بوگوارد به عنوان یک خودروساز آلمانی شناخته می شود که با سرمایه گذاری چینی ها خط تولید آن در شرق آسیا تاسیس شده و بورگواردهای BX5 و BX7 هم از چین به سایر نقاط دنیا صادر می شوند. چندی پیش مراسم تحویل بورگواردهای ساخت چین در آلمان برای مشتریان برگزار شد.

در حال حاضر بورگوارد BX7 قیمت ۲۹۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و بورگوارد BX5 قیمت ۲۳۹ میلیون تومان را در شرکت کیان موتور وارنا دارد. اما چند روزی است که پیش فروش این خودروها متوقف شده و متقاضیان می توانند برای خرید این خودرو منتظر طرح فروش جدید شرکت باشند.
بورگوارد BX7 یک کراس اوور متوسط دو دیفرانسیل است که پیشرانه دو لیتری ۲۲۴ اسب بخاری دارد. این خودرو گشتاور ۳۰۰ نیوتون متری دارد و یک گیربکس شش دنده اتوماتیک قدرت آن را به چهار چرخ خودرو می رساند. امکاناتی نظیر تهویه اتوماتیک سه نقطه ای، چراغ های جلو زنون، سنسور نور، سنسور پارک جلو و عقب، استارت دکمه ای، حافظه شخصی سازی، قفل دیفرانسیل الکترونیکی، ۶ کیسه هوا ۱۰ نقطه ای، سیستم کنترل پایداری، سنسور باد لاستیک، رادار نقطه کور، سیستم توقف اتوماتیک، سامانه دید شب، سیستم صوتی تصویری، ۹ بلندگو، کروزکنترل، سقف پانارومیک، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، صندلی های برقی جلو، ۷ صندلی، درب صندوق برقی، گرمکن صندلی های جلو و… در بورگوارد BX7 وجود دارد. شرکت کیان موتور وارنا متعهد شده است تا برای این خودرو گارانتی ۷ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر را در نظر بگیرد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.