آغاز به کار نمایشگاه خودرو بندرعباس+ عکس

آغاز به کار نمایشگاه خودرو بندرعباس+ عکس
بعد از ظهر روز گذشته، سومین دوره از نمایشگاه خودرو بندرعباس به صورت رسمی توسط شرکت پارس اکسون و همچنین مقامات محلی این شهر افتتاح شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این نمایشگاه در محل برگزاری نمایشگاه های بندرعباس برپا شده و تا روز جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ میزبان بازدیدکنندگان است. در این نمایشگاه حضور برندهایی چون جیلی، بی وای دی ، سایپا، چانگان، رنو، چری، ام وی ام، برلیانس، زوتی و برخی قطعه سازان به چشم می خورد. از جذابیت های روز اول نمایشگاه حضور سه محصول جدید چانگان در بندرعباس بود. چانگان CS55، CS75 و CS95 به عنوان سه محصول کراس اوور این برند چینی به حساب می آیند که به تازگی در تهران و برخی بازارهای چهانی رونمایی شده اند. به گفته مدیران ارشد چانگان و سایپا، به احتمال زیاد در آینده نزدیک این کراس اوورها نیز در کنار CS35 به خط تولید چانگان در ایران اضافه می شوند.
شهر بندرعباس و همچنین استان هرمزگان به عنوان اصلی ترین شاهرگ ورود خودرو به کشور شناخته می شود و سالانه سهم قابل توجهی از بازار کشور، توسط گمرک های این شهر تامین می شود. بدیهی است که حمایت بازدیدکنندگان، مسئولین و غرفه داران از برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند برای شهر بندرعباس اهمیت زیادی را داشته باشد. شرکت پارس اکسون به عنوان مجری برگزاری سومین دوره از نمایشگاه خودرو بندرعباس شناخته می شود که مدت هاست نمایشگاه هایی چون کرمان و… را با کیفیت بالا برگزار کرده است. در آخر به گزارش تصویری از روز اول نمایشگاه خودرو بندرعباس می پردازیم.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.