آستون‌مارتین علاقه‌ای به تولید خودروی هیبریدی ندارد

آستون‌مارتین علاقه‌ای به تولید خودروی هیبریدی ندارد
در تابستان گذشته، آستون مارتین اعلام کرد که قصد دارد نسخه هیبریدی برخی از محصولاتش را به تولید برساند. ولی در حال حاضر به نظر می‌آید که آستون مارتین قصد ندارد تا به این زودی‌ها پیشرانه هیبریدی برای محصولاتش تولید کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش خودرونویس، اندی پالمر(مدیرعامل آستون مارتین) اعتقاد دارد که تولید یک خودروی پلاگ‌این هیبریدی برای آستون مارتین، ایده چندان خوبی نیست و دلیل آن هزینه و پیچیدگی این خودروها است.
پالمر بیان کرد: برای تولید یک پیشرانه هیبرید، شما علاوه بر صرف هزینه برای طراحی و تولید پیشرانه بنزینی، برای پیشرانه الکتریکی آن نیز، وقت و هزینه صرف می‌کنید. ما ترجیح می‌دهیم که هزینه و وقت خودمان را برای طراحی چیزی صرف کنیم که هدف همه خودروسازان، رسیدن به آن است و آن چیزی نیست جز تولید خوردوی تمام الکتریکی.

وی افزود: کوچکترین پیشرانه‌ای که برای یک آستون مارتین امکان تولیدش وجود دارد، پیشرانه V6 هیبریدی است، چراکه تیم طراحی آستون مارتین هیچ علاقه‌ای به تولید پیشرانه‌ کمتر از شش سیلندر ندارد و علاقه‌‌ای نداریم که پیشرانه‌ای تولید کنیم که آرایش سیلندر‌های آن غیر V شکل باشد.
آستون‌مارتین علاقه‌ای به تولید خودروی هیبریدی ندارد
مدیرعامل آستون مارتین بیان کرد: آستون مارتین قصد دارد که یک خودروی اسپرت تمام الکتریکی را به تولید برساند. چالش‌های مختلفی در ساخت یک خودروی تمام الکتریکی وجود دارد و موضوعی که همه سازندگان خودروهای الکتریکی را درگیر می‌کند، باتری خودرو است. در ساخت خودروی الکتریکی سه عنصر کلیدی وزن، ضریب درگ و نهایت مسافت پیمایش، بیش‌ترین توجه سازندگان این کلاس خودروها را به خود جلب می‌کند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.