آسان موتور فراخوان هیوندای را انجام می دهد؟!

کیا و هیوندای در بازار ایران، شریک یا رقیب
چندی پیش در خبرها اعلام کردیم که کمپانی هیوندای قصد دارد تا از ۱۸ فروردین تا ۱۵ اردیبهشت، مالکان سوناتا مدل ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ جهت بازدید سیستم کمربند ایمنی و رفع نقص به نمایندگی ها دعوت کند.
هیوندای اعلام کرده که در این فراخوان، ۹۷۷ هزار و ۷۷۸ دستگاه سوناتا مورد بررسی قرار می گیرند. تا به امروز به خاطر نقص کمربند ایمنی، سوناتا تلفاتی را به دنبال نداشته است و هیوندای قصد دارد تا با رفع کامل نقص کمربند ایمنی این خودرو، از برخی مسائل حاشیه ای بکاهد. حال می توان احتمال داد که از بین این همه سوناتاهایی که قرار است به نمایندگی ها دعوت شود، احتمال زیاد تعدادی از آن ها هم در ایران تردد می کند و مالکان این خودروها حق دارند تا از این خدمت جهانی کمپانی هیوندای استفاده کنند. در بازه های مختلف زمانی هم شرکت آسان موتور خود را نماینده رسمی هیوندای در ایران معرفی می کرده و امروز هم چنین ادعایی دارد. البته که کمپانی هیوندای هم شرکت آسان موتور را به عنوان نماینده خود در ایران می شناسد و شرکت پاکرو را نماینده رسمی سوناتاLF هیبریدی معرفی می کند. همچنین سروش دیزل هم مسئولیت ارائه خدمات فروش و پس از فروش خودروهای دیزلی هیوندای را بر عهده دارد.
آسان موتور فراخوان هیوندای را انجام می دهد؟!
با توجه به نوع فعالیت نمانیدگان هیوندای در ایران، قطعا شرکت آسان موتور باید برای ارائه خدمات این فراخوان مشتریان را به نمایندگی ها بکشاند. البته که تعداد قابل توجهی از هیوندای سوناتاهای موجود در بازار ایران به صورت واردات شخصی به کشور آمده اند و احتمالا اطلاعات آن ها در دست نمایندگی رسمی نیست. ولی به هر حال شرکت آسان موتور به عنوان نماینده هیوندای در ایران، می تواند با توجه به قواعد جهانی، تعدادی از این خودروها را رفع نقص نماید. پیش از این بارها کمپانی های دیگری برای خودروهای خود فراخوان اعلام کردند و عجیب بود که یکبار هم نمایندگان آن ها در ایران این فراخوان ها را عملیاتی نمی کردند و تنها می گفتند: خودروهای موجود در بازار ایران مشکلی ندارند و شامل حال این فراخوان نمی شوند!

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.