آئودی A6 Avant،تلفیقی از زیبایی و تکنولوژی + ویدیو

آئودی A6 Avant،تلفیقی از زیبایی و تکنولوژی
آئودی مطمئنا بعد از معرفی A6 سدان در یک ماه گذشته زمانی را هدر نداده و مهندسان شهر ایگوشتاد حال آماده هستند تا نسخه جدید A6 با نام A6 Avant عرضه کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

خودروهای کلاس واگن استیشن استفاده بیشتری از ماشین های سدان در روزمره دارد این خودرو نه تنها آپشن ها و خصوصیات یک سدان را دارد بلکه از طرفی برای یک خانواد فضای مناسب تری را فراهم می کند پس میتواند انتخاب مناسب تری باشد. کاملا واضح است سبک بدنه خودرو مطابق با هر سلیقه ای نیست ولی این خودرو با موتور بهینه شده در خود، تنها ۲۷/۰ از ضریب کشش کم گشته .
محفظه عقب این خودرو ۵۶۵ ایتر حجم دارد ولی اگر شما به حجم بیشتری نیاز داشته باشید می توانید صندلی های عقب این خودرو با به حالت افقی در آورید و حجم بیشتری معادل ۱۶۸۰ لیتر برخوردار شوید . مدل استاندارد A6 Avant جدید به شما این اجازه را می دهد که بدون استفاده از دست صندق عقب این خودرو را باز کنید و این آپشن در مدل های مختلف خودرو قابل سفارش است.

آئودی A6 Avant،تلفیقی از زیبایی و تکنولوژی


از آپشن های کاربردی دیگر این خودرو میتوان به محافظ بار این خودرو اشاره کرد که شامل یک سیستم ریلی و تسمه های نگهدارنده بار است که به صورت سفارشی در محفظه بار تعبیه خواهد شد.
خبر خوش برای طرفداران این خودرو این است که فضای کابین خودرو نسبت به مدل قدیمی بیشتر شده و همچنین سرنشینان عقب فضای پای بیشتری را در اختیار خواهد داشت و این نکته مثبتی نسبت به بقیه رقبای این خودرو خواهد بود. داشبورد این ماشین دارای صفحه نمایش لمسی دوگانه ( به اندازه ۱۰.۱ اینچ و ۶/۸ ایچ ) و یک صفحه ۱۲.۳ اینچی که در مدل سدان به چشم می خورد هم در این خودرو هم موجود است تا از A6 سدان این استیشن جذاب چیزی کم نداشته باشد.


تمامی موتورهای نصب شده در این اتاق از فناوری محرک دوگانه هیبرید استفاده کرده و مجهز به سیستم انتقال قدرت ۷ است و در بعضی از نسخه های ۴ چرخ این خودرو گیربکس ۸ سرعته تیپ تورنیک تعبیه گردیده تا از قدرت خوبی برخوردار باشد. آپشن های دیگر این خودرو، سیستم دیفرانسیل اسپورت برای عقب این خودرو است که توان چسبندگی را بالا برده تا این واگن استیشن لوکس بتواند با سرعتی برابر ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت بپیچد.آپشن های زیادی در مدل ۲۰۱۹ این ماشین قابل سفارش است که قیمت پایانی این خودرو را افزایش می دهد مانند رینگ های ۲۱ اینچی یا نسخه S line اسپورت و یا هداپ دیسپلی و سیستم صوتی ۱۹ بلندگو بنگ اولافزن.آئودی A6 Avant در آینده نزدیک عرضه می گردد و تنها حرفی که می ماند فعلا هیچ حرفی از فروش این خودرو در کشور ایالات متحده نیست و تنها واگن موجود فعلا در بازار آمریکا مدل A4 Allroad خواهد بود.

علی محمودی
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.