گزارش تصویری نمایشگاه خودرو اصفهان

گزارش تصویری نمایشگاه خودرو اصفهان
در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود دستاوردهای صنایع خودروسازی داخلی در بخش تولید، مونتاژ و همچنین محصولات واردکنندگان و نمایندگان خودروسازی‌های خارجی عرضه می‌شود.
شرکت‌های سایپا، ایران‌خودرو، کارمانیا، کرمان موتور، مدیران خودرو، پرشیا خودرو، آرمان موتور کویر، نگین خودرو و آرین موتور نمایندگی برند میتسوبیشی و شرکت بهمن موتور ارائه‌دهنده جدیدترین خودروهای فاو و هاوال ازجمله شرکت‌هایی هستند که در نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت.
در روز اول این نمایشگاه سه شرکت پرشیا خودرو (نماینده BMW) آرمان موتور کویر (نماینده لوکس ژن) و نگین خودرو (نماینده رنو) اقدام به رونمایی از جدیدترین محصول خود کردند.
گفتنی است شرکت ستاره ایران نماینده انحصاری مرسدس بنز در ایران نیز برای حضور در این نمایشگاه برنامه‌ریزی کرده بود که به دلیل ممنوعیت واردات خودروهای این شرکت از کشور آلمان به ایران، از نمایشگاه بازماند.
در حاشیه نمایشگاه شرکت مدیران خودرو به عنوان تولید کننده خودروهای چری وMVM به مناسبت هفتمین سال عرضه X۳۳ که یکی از پرفروش ترین نیمه شاسی های تولید داخل است جشنی برگزار خواهد کرد.
چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو از ساعت ۱۵ تا ۲۲ روزهای سوم تا ششم بهمن‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برپا است.
گالری تصاویر

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.