گروه بهمن: مزدا همچنان در ایران می ماند

گروه بهمن: مزدا همچنان در ایران می ماند
روابط عمومی گروه بهمن، به تازگی پیرو انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر خروج مزدا از بازار ایران، واکنش نشان داده و گفته است که این کمپانی همچنان فعالیت خود را با گروه بهمن در ایران ادامه می دهد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

متن جوابیه گروه بهمن به شرح زیر است:
« عطف به نشر برخی رسانه ها مبنی بر فسخ قرارداد مزدا با گروه بهمن، روابط عمومی این شرکت اعلام کرد:
بیش از ۶۰ سال از همکاری گروه بهمن با این کمپانی ژاپنی درخصوص تولید انواع خودروهای سواری و وانت می گذرد و بهمن به عنوان تنها نماینده رسمی این شرکت در ایران در حال فعالیت است و در حال حاضر نیز هیچ لغو قراردادی نه از سوی بهمن و نه از سوی مزدا اعلام نشده است و روابط این دو شرکت همچنان ادامه دارد. هم اکنون شرکت بهمن موتور تولید و عرضه مزدا۳ FL را طبق برنامه ادامه خواهد داد و همچنین مذاکره برای ورود محصولات جدید این برند نیز صورت گرفته است ».

گروه بهمن در حال حاضر تولید مزدا۳ تیپ FL را در کارخانه بهمن موتور تهران انجام می دهد. همچنین برخی شواهد نشان می دهد که این شرکت برنامه دارد تا در پایان سال جاری، CX-5 را به عنوان یک کراس اوور وارداتی به بازار کشور عرضه کند.
در شرایط فعلی برخی دلالان قیمت مزدا۳ را حدود ۲۲۰ میلیون تومان در بازار اعلام می کنند. با انتشار خبر خروج این برند ژاپنی از بازار ایران، برخی حواشی در پی این خبر باعث شد تا برخی نمایشگاه داران، ظهر امروز بهای مزدا۳ را بیش از ۲۵۰ میلیون تومان هم اعلام کنند و برخی دیگر فعلا از فروش خودرو منصرف شوند. اما با توجه به واکنش روابط عمومی گروه بهمن، گویا همچنان تولید و عرضه این خودرو در شرکت بهمن موتور ادامه دارد. همچنین روند عرضه محصولات کار و تجاری این شرکت مانند سابق در دست انجام است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.