کپچر 2018 در ژنو رونمایی خواهد شد

کپچر 2018 در جنوا رونمایی خواهد شد
خبرها حاکی از آن است که رنو از کپچر جدید در نمایشگاه بین المللی ژنو رو نمایی خواهد کرد.کپچر جدید نسبت به نسخه قبل در طراحی داخلی و خارجی متفاوت است و ظاهری به مراتب جذاب تر پیدا کرده است.
رنو،کپچر را با آپشن های جدید روانه بازار می کند تا دوباره فروش خوب این مدل در اروپا تکرار شود.گفتنیست کپچر در سال ۲۰۱۶ پرفروش ترین کراس اور سگمنت B این قاره بود.در این سال ۲۱۵.۶۷۰ دستگاه از این خودرو به فروش رسید که رنو قصد تکرار این رکورد را دارد.
کپچر جدید با رنگ های متفاوت و جدیدی عرضه می شود که در عکس رنگ جدید نارنجی Desert را می بینید.همچنین رنگ نقره ای جدیدی برای سقف این ماشین ارائه شده است که این تنوع در رنگ ها به مشتری امکان انتخاب ۳۶ ترکیب رنگ مختلف را می دهد.
اما از رنگ ها که بگذریم به طراحی خارجی کپچر میرسیم که امضای طراحی های اخیر رنو را در طراحی چراغ های این ماشین بوضوح می توان دید.هدلایت های full LED با آخرین تکنولوژی روی این ماشین سوار شده است که نور دهی فوق العاده آن ها باعث بالارفتن ایمنی در رانندگی شبانگاهی می شود.دی لایت های ماشین هم در قسمت پایین روی سپر قرار گرفته است که طراحی C شکل آن امضاینسل جدید طراحی های رنو را نشان می دهد.
برای مشخص شدن جزئیات بیشتر در مورد کپچر باید منتظر رونمایی این ماشین در نمایشگاه ژنو بمانیم.
کپچر 2018 در جنوا رونمایی خواهد شد

محمدرضا پاداش – گروه مستند اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.