کوراندو فیس لیفت به رامک خودرو آمد+تصاویر

کوراندو فیس لیفت به رامک خودرو آمد+تصاویر
گروه صنعتی رامک خودرو چند روزی است که سانگ یانگ کوراندو فیس لیفت را به نمایندگی های خود آورده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

طبق بخشنامه فروش این شرکت، کوراندو فیس لیفت ۲۰۱۸ قیمتی کمتر از ۲۲۰ میلیون تومان را برای مشتریان خواهد داشت. این افزایش قیمت چند ده میلیون تومانی کوراندو فیس لیفت به افزایش تعرفه های واردات خودرو بر می گردد و در صورتی که کاهش تعرفه ها اتفاق بیافتد، احتمال دارد تا بتوان این خودرو را با قیمتی نزدیک به گذشته خریداری کرد.
کوراندو فیس لیفت ۲۰۱۸ از نظر طراحی بیرونی تا حدی تغییر کرده و قسمت جلو خودرو به روزتر از گذشته شده است. همچنین نمای عقب خودرو تغییرات جزئی داشته و زیرسپر آن با ارتفاع بیشتر به رنگ مشکی در آمده است. همچنین رینگ های کوراندو فیس لیفت تغییر کرده و ظاهر آن به مراتب شیکتر شده است. در بخش داخلی نوع تریم کابین تغییر کرده و غربیلک فرمان هم تا حدی جذابتر شده است.
اما بر خلاف اینکه بسیاری اعتقاد به کم آپشنی این کراس اوور کره ای دارند، اما شاهد آن هستیم که این نسخه از کوراندو از نظر سطح امکانات رفاهی و ایمنی در بازار ایران قوی ظاهر شده است. سانگ یانگ کوراندرو فیس لیفت به امکانات زیر مجهز است:
۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای
سیستم کنترل پایداری
سامانه ضد واژگونی
پشت سری های فعال
سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی
دی لایت
سیستم تهویه اتوماتیک
سانروف
سنسور نور و باران
گرمکن صندلی های جلو و عقب
گرمکن فرمان
سردکن صندلی راننده
استارت دکمه ای
آینه تاشوبرقی
یخ زدای شیشه جلو
صندلی برقی راننده
کروزکنترل
آینه الکتریکی وسط
پشت آمپر سوپرویژن
کامپیوتر سفر
سنسور پارک
مانیتور با پشتیبانی از GPS داخلی
دوربین دنده عقب
و…
سانگ یانگ کوراندو فیس لیفت ۲۰۱۸ به پیشرانه دو لیتری ۱۴۹ اسب بخار با گشتاور ۱۹۷ نیوتون متر مجهز است که توان آن توسط یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک آیسین به صورت هوشمند به چرخ های جلو و عقب منتقل می شود. در صورت تمایل راننده، می توان از دکمه توزیع نیرو برابر در کوراندرو استفاده کرد. همچنین حالت رانندگی در زمستان و همچنین تیپ ترونیک بر روی خودرو موجود است.
لازم به ذکر است طبق قرارداد شرکت رامک خودرو و همچنین برنامه های رامک یدک، سیستم تصویری و دوربین عقب این خودرو در نسخه های تحویلی به مشتریان نیز وجود دارد.


گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.