کمپین «حمایت از حقوق معلولین» در نمایشگاه خودرو تهران

کمپین «حمایت از حقوق معلولین» در نمایشگاه خودرو تهران
هفته گذشته گروه مستند اسب بخار با به اشتراک گذاشتن طرحی با برخی شرکت های حاضر در نمایشگاه خودرو تهران، توانست تا کمپینی را به نام «حمایت از حقوق معلولین» راه اندازی کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این کمپین به نکته مهم اشاره می کند که غرفه سازان نمایشگاه خودرو تهران، باید شرایط بازدید معلولین را با تصحیح نقشه غرفه ها آسان کنند. با توجه به اینکه تمام غرفه های شرکت های خودرویی، کف سازی ۱۰ سانتی متری از سطح زمین را دارند، قرار شد که سطح شیبداری برای ورود آسان ویلچیر نمایشگاه ساخته شود.
با مطرح شدن این طرح، شرکت هرمس به عنوان برگزارکننده نمایشگاه خودرو تهران همکاری های لازم را در روزهای پایانی آماده سازی نمایشگاه با غرفه سازان انجام داد و از طرفی برخی شرکت ها به جمع کمپین حمایتی اسب بخار پیوستند. لازم به ذکر است که برخی شرکت های حاضر، بحث ورود آسان ویلچر را از قبل دیده بودند و نیازی به اصلاح غرفه آن ها نبود.
در حال حاضر غرفه گروه مستند اسب بخار، ایکاپ، آرمان موتور کویر، نگین خودرو، ایرتویا، گروه بهمن، خودروسازی کارمانیا و ماموت خودرو سطح های شیب داری را در ورودی غرفه های خود قرار داده اند تا ورود ویلچرها نیز آسان شود.
شب گذشته که مدیران ارشد نمایشگاهی و برخی مسئولین برگزاری برای بازدید از مراحل ساخت و ساز غرفه ها به نمایشگاه آمده بودند، این ایده را مهم و تاثیر گذار دانستند. امید است که از این پس تمام شرکت ها در هر نمایشگاه تخصصی نیز، حقوق معلولین را رعایت نمایند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.