کسب مقام اول پرفروش ترین سدان چینی بازار برای جیلی

کسب مقام اول پرفروش ترین سدان چینی بازار برای جیلی
کمپانی جیلی سال هاست که خودروی EC7 را به بازار چین و صادرات خود معرفی کرده و دوباره در سال ۲۰۱۷ توانسته تا این خودرو را به عنوان پرفروش ترین سدان چینی به بازار جهانی معرفی کند. جیلی به عنوان یکی از اصلی ترین خودروسازان جهان شناخته می شود که زیر شاخه هایی چون نشان خودروسازی جیلی، ولوو، لوتوس و… را به بازار جهانی معرفی می کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این شرکت خودروساز در سال ۲۰۱۷ توانست تا با تولید نزدیک به ۲۶۰ هزار EC7 رتبه اول سدان های چینی را به خود اختصاص دهد. جالب اینجاست این خودرو چند سال است که در کمپانی جیلی تولید می شود و بعد از گذشت بیش از ۶ سال توانسته تا با رشد تولید، همچنان به عنوان محبوب ترین سدان بازار این کشور شناخته شود. کمپانی جیلی در این مدت تغییرات ظاهری را EC7 معرفی کرده و در بازار چین و صادرات نام های مختلفی را برای آن انتخاب کرده است. اما آنچه که در تمام بازارها ثابت است، EC7 به عنوان یکی از محصولات شاخه امگرند جیلی شناخته می شود و مشتریان می توانند این سدان را با پیشرانه های مختلف سفارش دهند. شما به عنوان مشتری می توانید برای این خودرو پیشرانه های ۱.۵ و ۱.۸ لیتری تنفس طبیعی را سفارش دهید که قدرت ۱۰۷ و ۱۳۶ اسب بخار را دارند. EC7 با این پیشرانه ها به گیربکس ۵ دنده دستی و اتوماتیک CVT مجهز است. همچنین آخرین پیشرانه جیلی برای پرفروش ترین سدان چینی بازار جهان، ۱.۳ لیتر حجم دارد که چهار سیلندر بوده و به سامانه توربو مجهز است. این موتور می تواند ۱۳۱ اسب بخار را با گشتاور ۱۸۵ نیوتون متری تولید کند و شتاب بیشتر را در کنار کاهش محسوس مصرف سوخت برای خریداران فراهم کند.
اگر به روند تولید EC7 در سال های گذشته نگاه کنیم، متوجه می شوید که هر سال جیلی تولید این خودرو سدان را افزایش داده و تا امروز بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه از آن را به بازار عرضه کرده است. کارشناسان بازار خودرو معتقد هستند که ارتقا کیفی و فنی حاصل شده در EC7 به عنوان یک خودرو چینی توانسته تا نظر مشتریان را به سمت این خودرو بکشاند. کمپانی جیلی برای اولین بار در تاریخ صنعت جهان، یک خودرو چینی را پیش از عرضه به بازار برای انجام تست های ایمنی به مرکز Euro Ncap فرستاد و در سال ۲۰۱۱، این خودرو توانست از از یکی از معتبرترین مراکز تست ایمنی جهان، چهار ستاره کیفی را دریافت کند.
جیلی EC7 سال های گذشته به بازار ایران آمد و توانست به عنوان یک سدان چینی وارداتی، جلوتر از بسیاری از خودروهای هم رده حرکت کند و نظر مشتریان ایرانی را به سمت خود بکشاند. حال شرکت آرین خودرو پارس به عنوان نماینده رسمی جیلی در ایران معرفی شده و این شرکت برنامه دارد تا بازار وارداتی خودروهای جیلی را در کشور احیا کند. باید منتظر بود و دید که آرین خودرو پارس، پرفروش ترین سدان چینی بازار جهان را دوباره به ایران باز می گرداند یا خیر؟


گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.