کرمان موتور کارت طلایی امداد عرضه نکرده است

کرمان موتور کارت طلایی امداد عرضه نکرده است
در نشست خبری امداد نوروزی سال ۱۳۹۷ شرکت کرمان موتور که در تاریخ ۲۳/۱۲/۱۳۹۷ برگزار گردید، جناب آقای مهندس محمودی معاونت خدمات امدادی و تعمیرگاه‌های مرکزی ضمن تبریک فرارسیدن ایام باستانی نوروز اعلام نمودند، طرح خدمات امداد نوروزی ۱۳۹۷ این شرکت از تاریخ ۲۷ اسفند ۹۶ لغایت ۱۷ فروردین ۹۷ در بیش از ۱۱۰ پایگاه به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی کشور برگزار خواهد گردید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

ضمناً مرکز تماس واحد امداد به صورت شبانه روزی از طریق شماره تلفن ۴۲۷۲۴-۰۲۱ آماده پاسخگویی به تماس‌های مشتریان ، اعزام امدادگران و ارائه مشاوره‌های فنی به هموطنان عزیز خواهند بود.
همچنین در راستای ارتقا کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان و کاهش مدت زمان اعزام امدادگر ، واحد امداد شرکت کرمان موتور اقدام به ایجاد ۲۳۰۰ پایگاه سیار به صورت مشترک با شرکت‌های رفاه ایرانیان و کانون جهانگردی نموده است. لازم به توضیح است کیفیت خدمات رسانی به امدادخواهان محترم توسط بازرسان واحد امداد و سنجش میزان رضایت ایشان از طریق نظرسنجی نظارت و کنترل می‌گردد.
کرمان موتور کارت طلایی امداد عرضه نکرده است
همچنین با عنایت به گزارشات واصله مبنی بر کلاهبرداری تعدادی از مراکز غیر مجاز و افراد سودجو که با سوء استفاده از نام تجاری شرکت کرمان موتور اقدام به خرید و فروش کارت طلایی امداد نموده‌اند. در همین راستا به اطلاع عموم هموطنان و مشتریان محترم این شرکت می رساند از آنجایی که این شرکت تاکنون فعالیتی در خصوص ارائه و فروش کارت های اشتراکی نظیر کارت طلایی امداد ننموده است ، از مشتریان محترم تقاضا می‌گردد در صورت مواجه شدن با چنین مواردی سریعا به مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت کرمان موتور از طریق وب سایت رسمی این شرکت به آدرس www.kermanmotor.ir و www.kermanmotor.com یا تماس با شماره ۴۲۷۲۴-۰۲۱اطلاع رسانی فرمائید. بدیهی است در صورت راه‌اندازی طرح تخصیص کارت‌های اشتراکی به مشتریان محترم شرکت کرمان موتور ، جزئیات آن از طریق کانال‌های رسمی به اطلاع ایشان خواهد رسید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.