کانسپت پژو Instinct رسما رونمایی شد!

کانسپت پژو Instinct رسما رونمایی شد!
کارخانه فرانسوی پژو عهد شکنی کرده و کانسپت جدید Instinct خودش در کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) در بارسلونا را رونمایی کرده است. این حرکت بسیار جالبی است زیرا این خودرو توانسته در میان گوشی‌های هوشمند خوب بدرخشد.
معمولا خودروسازان آخرین دستاوردها و محصولاتشان را در نمایشگاه‌های بین المللی خودرو به نمایش درمی‌آورند؛ برای مثال بسیاری از خودروسازان در حال آماده‌سازی مراحل کاری خود برای شرکت در نمایشگاه بین المللی ژنو در ماه بعدی هستند، ولی کارخانه فرانسوی پژو عهد شکنی کرده و کانسپت جدید Instinct خودش در کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) در بارسلونا را رونمایی کرده است. این حرکت بسیار جالبی است زیرا این خودرو توانسته در میان گوشی‌های هوشمند خوب بدرخشد.پژو در طی معرفی این کانسپت به «آزادی افزوده» اشاره می‌کند که نشان می‌دهد این خودروی هیبریدی به غیر از وصل شدن به گوشی هوشمند مالک می‌تواند با وسایل هوشمند خانگی مانند توستر، دستیار هوشمند صوتی آمازون اکو و دیگر وسایل خانه شما ارتباط برقرار کند و کنترل آن‌ها را از راه دور بدست بگیرد.
کانسپت پژو Instinct رسما رونمایی شد!
کانسپت پژو Instinct حداقل تا سال ۲۰۲۵ میلادی فرصت کامل شدن دارد و به احتمال زیاد هشت سال آینده می‌توان آن را در خیابان‌های دنیا دید، هنوز اطلاعات و جزئیات بیشتری به غیر از قدرت ۲۹۵ اسب بخاری به بیرون درز پیدا نکرده ولی پژو با آوردن این کانسپت جدید به طور قطعی پا در نسل خودروهای آینده قرار داده و می‌خواهد سهمی زیادی از این بازار را به دست بگیرد.
کانسپت پژو Instinct رسما رونمایی شد!
منبع : چرخان

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.