کانسپت پورشه 911 اسپیدستر معرفی شد

کانسپت پورشه 911 اسپیدستر معرفی شد

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

مجموعه جذاب و محبوب اسپیدستر، اکنون عضو تازه‌ای دارد. کانسپت جدیدی که پورشه روز جمعه معرفی کرد، ۹۱۱ اسپیدستر نام دارد و یک کانورتیبل ۵۰۰ اسب‌بخاری است.
به گزارش خودرو نویس این مدل که بر اساس آخرین نسل ۹۱۱ طراحی شده، بسیار زیبا است و در ساخت آن، از فیبر کربن تولید شده است. این مدل سقف الکتریکی رایج را ندارد و اگرچه پورشه هیچ تصویری از سقف سبک‌وزن آن منتشر نکرده، اما گفته است که چنین سقفی برای محافظت از شرایط بد آب و هوایی وجود دارد. در طراحی این مدل می‌توان نشانه‌هایی از ۹۱۱ کاررا ۴ کابریولت هم پیدا کرد. طراحان پورشه، آیینه‌های سنتی ۹۱۱ را با یک جفت آیینه مخصوص مسابقه کرومی با استایل تالبوت عوض کرده‌اند. این خودرو همانند مدل‌های مسابقه‌ای پورشه، از رنگ نقره‌ای و سفید مخصوص GT بهره می‌برد.

کانسپت پورشه 911 اسپیدستر معرفی شد

روی درها نیز می‌توان عدد ۷۰ را مشاهده کرد که یادآور هفتادمین سالگرد پورشه هستند و زیر این عدد نیز کلمه Porsche نوشته شده است. پورشه همچنین چراغ‌های جلوی این مدل را با طراحی جدیدی تعویض کرده است که یادآور روزهای اوج پورشه در مسابقات رانندگی است.

این خودرو که قرار است یادآور تاریخ مسابقات پورشه دارد، برخی از تجهیزات مدرن و امروزی مثل سیستم جهت‌یابی، ایر کاندیشنینگ و سیستم صوتی را ندارد ولی خوشبختانه به یک پیشرانه ۶ سیلندر خطی با قابلیت تولید ۵۰۰ اسب‌بخار مجهز است.

پورشه اصرار دارد که این خودرو را یک کانسپت معرفی کند و اگرچه در حال حاضر، هیچ نشانه‌ای برای تولید انبوه آن وجود ندارد، اما حیف است که چنین مدل جذاب و زیبایی که یادآور تاریخ پورشه هم هست، در موزه این برند در زافنهاسن خاک بخورد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.