کارمانیا با دو محصول به مازندران آمد

کارمانیا با دو محصول به مازندران آمد
شرکت خودروسازی کارمانیا به عنوان شریک تجاری بی وای دی چین در ایران، در سومین دوره از نمایشگاه خودرو مازندران با حضور نماینده خود، دو محصول را به بازدیدکنندگان این استان معرفی کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

غرفه این شرکت در سالن اصلی نمایشگاه حضور دارد و در آن دو دستگاه بی وای دی S6 و یک دستگاه بی وای دی F3 دنده ای حضور دارد. روز گذشته بازدیدکنندگان مازندرانی توانستند تا برای اولین بار ملاقاتی را با بی وای دی F3 دنده ای در استان خود داشته باشند. در این نمایشگاه دو دستگاه بی وای دی S6 حضور دارد که یکی از آن ها، نسخه مجهز به گارد و رکاب اسپرت است. در حال حاضر شرکت خودروسازی کارمانیا شرایط فروش ویژه ای را در این ایام در نظر گرفته است. یکی از سوالات پیش آمده برای بازدیدکنندگان مازندرانی این بود که چرا کارمانیا در کنار F3 و S6، بی وای دی S7 را به این شهر نیاورده است تا مشتریان در هنگام ثبت نام، بتوانند این خودرو را در نمایشگاه بیینند؟
طبق اعلام واحد روابط عمومی شرکت خودروسازی کارمانیا و آنچه که از شرایط فروش کارمانیا مشخص است، در مرحله پیش فروش بی وای دی S7، ظرفیت فروش بیش از ۴ ماه این خودرو پر شده و مشتریان می توانند S7 را برای پاییز ۹۷ ثبت نام کنند.
سومین دوره از نمایشگاه خودرو کرمان با همکاری شرکت هرمس برگزار شده و تا روز جمعه برقرار است. ساعت بازدید از این نمایشگاه ۱۶ تا ۲۲ اعلام شده و محل برگزاری آن در شهر قائم شهر است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.